Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Mekan güzel ama maalesef çevre çok temiz değil yine de kamp için gelinebilir biraz etrafı temizleyince çadır için uygun gölge bir yer bulması kolay. Kamp yapmak ücretsiz ancak tuvaletler paralı. Lütfen çöplerinizi toplayıp çöpe atın burada bir çöp problemi var. Maalesef bir diğer sorun gece çadıra yaklaşan başıboş köpek olabiliyor, genellikle sorun olmuyor çoğunlukla aileler için uygun bir ortam. Belki bize denk geldi kamp yaptığımız gece alandaki masalarda maalesef gürültücü sarhoşlar vardı. Bağrışmalar biraz tedirgin ediciydi.
Alan çok güzel ücretsiz kamp yapılabilir çam ağaçları altında. Gölgelik alan fazla çocuklar için park bahçe mevcut sahile yakın. Eksi yönleri 1.esnafı çok kötü 4 yaşındaki çocuktan dahi tuvalet ücreti almak için uğraşıyorlar 2 tanesine girdim ikiside aynı. 2. Çevre temizliği için halk duyarlı değil etrafa çok çöp bırakan oluyor. 3. Gece dikkatli olmakta fayda var.
Belediyeye ait ÜCRETSİZ bir yer. Özel olarak ayrı bir kamp alanı yok ancak çadır kurabiliyorsunuz ve kamp için gelen bir çok insan var. Çamların içinde bir piknik alanı gibi düşünebilirsiniz, alanın içinde sabit masalar var. Yürüme mesafesinde küçük işletmeler ve marketler mevcut. WC 15 TL, 24 saat açık. Araç park yeride var hepsi ücretsiz ve kalabalıkta değil. Çadır kurulan yer göle sıfır değil, arada yürüyüş yolu ve sahil tarzı bir yer var.
Karavan ile bir gece konakladım otopark sessiz ve sakin idi. Su var tuvaletler paralı (20 tl) ön kısım piknik alanı, her yerde olduğu gibi günübirlikçiler çöplerini çöpe atmadan bırakıp gidiyorlar.
Bu hafta sonu durağımız iznik gölü idi kamp alanı çok güzel WC var, mescit var, çeşme var duşlar var çok ideal bir piknik alanı bizim ailecek çok hoşumuza gitti herkese tavsiye ederiz mutlaka görülmesi gereken bir yer
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.