Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Başta mustafa bey olmak üzere ilgilerinden dolayı nargileyle ilgilenen bey hariç diğer personellerden memnunduk. Keşke közü değiştirmesi için 3 kez çağırmam gerekmeseydi.
Karacebey bölgesi için güzel bir mekan arayanlar için kesinlikle öneririm, toplantı için gittiğim karacebeyde bu mekanda oldukça güzel ağırladılar garsonlar güler yüzlü ve yardımsever aperatifleri lezzetli ve tavuk yemekleri gerçekten şahane iç mekan geniş ve ferah arkadaşım nargile içti ve gerçekten çok beğendi
Karacabey'de emsalinin olmadığını ifade edebileceğimiz sosyalleşme ve yemek mekanı. İçecekler ortalama üstü kalitede. Pizzalarını seviyoruz. Fiyatları ortalama üstü. Hizmet kalitesi iyi sayılır. Park sorunu konum itibariyle olası
Tavuk ızgara tavuk fesleğen soslu. Kahvesi muhteşem ortam güzel hizmet kaliteli
İzmire giderken yorumlara bakıp 7km içeri sapmak pahasına kahvaltı için geldik Kahve6'ya Mükemmel bir kahvaltı ettik tek kelime ile. 2 kişi toplam 100tl'ye Van kahvaltısı yaptık. çok zengin ve her ürünün özenle seçilmiş olduğu bir kahvaltıydı bu. Calışanlar çok güler yüzlü ve hızlıydı. Kahvaltı seçiminde serviste görevli Arzu hanım yardimcı oldu. Çok memnun kaldık mutlaka gelinmeli ✌🏾🌈
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.