Terası, verandası ve kendi marketi bulunan, gün boyu hizmet veren şık Türk restoranı.
Yorumlar
Google Yorumları
Uzun zaman sonra kahvaltıda mekandaydım. Gerçekten tebrik ederim kalitelerini bozmamışlar🤩 Mekan güzel çalışanlar güzel ama en önemlisi yedikleriniz iyi. Önünüze taze ve güzel ürünler geliyor. Biz serpme kahvaltısını aldık yeterliydi. Ve israfın önüne geçmek için istediğinizi bittikçe getiriyorlar. Getirirlerken de geçiştirmiyorlar ve güleryüzle sunuyorlar. Biz uzun vakit oturduk her hangi bir tepki almadık bizimle ilgilenen, ihtiyacımız var mı diye soran Muherrem(Muammer de olabilir🙈) bey’e teşekkür ederim. Bir de tebrik ediyorum alt katta temiz bir alan var, mekan oturma alanındaki kalitesini alt katta lavabo kısımlarında da göstermiş. Şık, görsel açıdan güzel yer, keyifli vakit ve güleryüzlü çalışan.
Şeflerimizin eline koluna sağlık etler güzel ve lezzetliydi. Çok pişmiş sevenler önden belirtirse iyi olur. Az pişmiş gönderiyorlar. Tatlıları için şefimle özel konuştum. Tarif bile veriyor sağolsun. Ankara yolcusuyuz. Yol üzerinde googlemaps üzerinden görüp geldik. Tavsiye ediyorum 🥰
Bursa’da ailecek ve özellikle çocuklu ailelerin gönül rahatlığıyla tercih edebileceği, yemek kalitesi, personel ilgisi, işletme temizliğiyle en iyi mekan diyebilirim. Kahvaltısını ve yemeklerini deneyen biri olarak kahvaltı çeşitliliği ve bolluğu yemeklerinin ise tam bir restoran havasında olması Bursadaki mekanlar arasında kendini en üst seviyelere taşımaktadır. Restoran olarak ikram konularında da oldukça elleri açık. Girişteki meyvelerden dileyen tadabiliyor. Özellikle de yazmışlar gönül rahatlığıyla tadına bakabilirsiniz diye. Mekan konum olarak da en nezih bölgede yer alıyor. Şehrin içinde ama doğayla iç içe mis gibi çiçek, gül kokuları size eşlik ediyor. Bizimle ilgilenen Mira’ya özellikle teşekkür ediyoruz.
Ortam güzel, ambiyans hoşuma gitti! İnternetten araştırarak gittim. Beklentimin üzerinde bir ortam buldum. Genellikle çok çeşit yapan yerlerde bu kadar kaliteli yemekler olmaz ama burası övgüyü hak ediyor. Servis yapan hataylı arkadaş çok iyiydi. Bursa'ya geldiğimde tekrar uğramak isterim. Özellikle kabak tatlısı harikaydı.
Mekan tasarımı ve atmosfer gerçekten harika, içeri girdiğinizde kendinizi çok iyi hissediyorsunuz. Ancak hizmet ve mutfak tecrübesi maalesef bu güzelliğin çok uzağında kaldı. Yaşadığımız temel sorunları şöyle özetleyebilirim: Menüdeki içerikleri adeta biz hatırlatmak zorunda kaldık. Bazı kalemler ancak biz 'menüde bu da yazıyordu' deyince masaya getirildi. 4 kişilik servis açılmasını istememize rağmen her şey 2 kişilik standartlarda geldi. Kişi sayısının porsiyonlara hiçbir etkisi yok gibiydi. Peynir tabağını görünce yaşadığım sevinç tam 10 saniye sürdü. Peynir dilimi sanıp çatalımı attığım şeyin aslında peynir gibi gösterilmeye çalışılmış kocaman bir lahana olduğunu görünce büyük bir hayal kırıklığı yaşadım. Özetle; ortam gerçekten çok şık ve keyifli ama bir işletmenin sadece 'güzel görünmesi' yetmiyor. Profesyonellikten uzak bu servis anlayışı nedeniyle maalesef bir daha tercih etmeyeceğim bir mekan.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.