Kaçkar Yöresel Lezzetler
Geri
Restoran

Kaçkar Yöresel Lezzetler

Sonbahar Sk. No:5 4.3 (3561) ~60 dk
Restoran
Yemek
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Kaçkar Yöresel Lezzetler 2
Kaçkar Yöresel Lezzetler 3
Kaçkar Yöresel Lezzetler 4
Kaçkar Yöresel Lezzetler 5
İçerenköy, Sonbahar Sk. No:5, 34752 Ataşehir/İstanbul
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

T
Tuncer Çetinkaya
4 ay önce

Mekan Ataşehir’de bir ara sokakta yer alıyor, aracı ile gidecekler için küçük de olsa park yeri ve vale hizmeti bulunuyor🚘 Mekan tek katlı, geniş, güzel ferah dekore edilmiş. Girişte solda bir yöresel ürünler satış dolabı, tatlı ve yemek vitrini ve fırın yer alıyor. Vitrindeki tatlıların her biri al beni ye diyor😍Kaçkar her ne kadar Karadeniz mutfağı olsa da günlük ve güzel farklı yemekler, pide, hafta sonu et döner gibi seçenekler de bulunuyor👌🏻 Biz sipariş olarak kuru fasulye, tereyağlı pilav, kavurma ve kıymalı su böreği siparişi verdik. Sipariş sonrası masaya ikram olarak pop kek gibi görünen mısır ekmeği, turşu ve küçük kavanozda yoğurt geldi. Mısır ekmeği ve turşu güzeldi ama o yoğurt gerçekten çok çok iyiydi👌🏻Pek çok mekanda parasını verdiğimiz yoğurtlar bile bunun yarısı kadar güzel olmuyor maalesef! Yediklerimize gelirsek… 🥩Kavurma, Çayeli’nde yediklerim kadar güzeldi. Etin pişirimi, kullanılan yağ vs çok iyiydi etleri yedik yağına suyuna ekmek bana bana tabağın dibini sıyırdık👌🏻 🫘Kuru Fasülye, çok çok iyi gerçek bir Karadeniz usulü kuru fasulye, her masada olmalı, fasulyenin pişirimi yağı suyu çok çok iyiydi, neredeyse her bir fasulye tanesinde aynı tadı kıvamı aldım👌🏻 🥐Kıymalı Su Böreği, yediğim en en en en iyi su böreği👌🏻Hatta yediğim en iyi kıymalı börek👌🏻Kıyması ayrı güzel hamuru ayrı özel, tad kıvam her anlamda efsane👌🏻Yakın otursam sırf bu böreği yemek için uğrarım😍 🍚Tereyağlı Pilav, güzel ama diğer 3 tabağın yanında daha sade kaldı ama kuru fasulye yerseniz yanına bu pilavdan mutlaka söyleyin. 🍨Fırın Sütlaç, dış katmanının yanıklığı, içinin kıvamı, şeker oranı, üzerindeki leziz ve yoğun fındık👌🏻Her bir detayı ayrı güzel, her masada olmalı çünkü yediğim en iyi sütlaçlardan😋 Kaçkar hakkında söylenen olumlu yorumları sonuna kadar hak eden bir yer, yakın olsam ayda 1 rahat uğrarım, yediğim her bir tabaktan, aldığım her bir lokmadan ayrı keyif aldım😋Afiyetle, bayıla bayıla tavsiye ediyorum…

S
Serkan
2 ay önce

Cuma akşamı 19:30 gibi gittik. Vale hizmeti olmasına rağmen aracımı kendim park ettim, anahtarı da teslim etmedim; bu konuda herhangi bir sorun yaşanmadı. Girişte karşılayan hanımefendi ilgiliydi ve bizi masaya yönlendirdi. Kuru fasulye olmadığı söylendi. Açıkçası iş çıkışı saatinde böyle bir ürünün olmamasını garip bulduk. Üstüne garsonun “20:30’da döner asılıyor, onu satıyoruz” şeklindeki açıklaması da oldukça anlamsızdı. 2 kişi olarak bir pilav üstü kavurma ve bir kuşbaşılı peynirli pide sipariş ettik. Pide, pilavdan yaklaşık 17 dakika sonra geldi. İkram edilen yoğurt pek iyi değildi, ancak ekmekleri lezzetliydi. Bir de turşucuk vardı ikram diye. Pide oldukça kalındı, kuşbaşı etler sertti. Et oranı fena değildi, özellikle katlanan kısımlarda yoğunluk vardı; ancak genel olarak hiçbir üründe beklenen o Karadeniz tereyağı aroması hissedilmedi. Garsonlar çok amatör ve ilgisizler. Fiyatlar oldukça yüksek. Üstelik o saatte döner satmaya yönelik stratejiyi de görünce, bir daha tercih etmeyeceğim bir yer oldu.

G
Gökan Şahin
3 ay önce

Lezzet olarak Karadeniz mutfağını en iyi şekilde temsil eden biyer, hiçbir üründe hayal kırıklığı yaşamadım, hepsi birbirinden lezzetli idi, hele kurufasulye ise gerçek tereyağ tadı ile muhteşem! Kavurma ise tandır lezzetindeydi, pide de çok iyiydi özellikle çıtır ve kıymanın bol ve iyi pişmiş olması açısından ama pide de tercihim Bafra olduğu için genede tavsiye ediyorum. Paça çorbası ise enfesti ve kollajen yoğundu.

F
Fatma Zehra Bıçak
3 hafta önce

Yemekler baya baya iyiydi. Özellikle el yapımı hoşaf mükemmeldi, uzun zamandır bu kadar güzelini içmemiştim. Her şey çok lezzetliydi. Çorba, yemek, sarma, pide, mısır ekmeği her şey mükemmeldi. Çalışanlar biraz dalgın gibiydi ama muhtemelen yorgunluktandı. Hijyen bakımından da gayet iyi, tuvaletler çok temizdi. Genel olarak mekanı çok beğendim, yine gelirim

E
Esad Yerlikaya
3 hafta önce

Bugün Kaçkar Restaurant’ta yemek yedim ve çok memnun kaldım. İlk olarak tavuk suyu çorbası içtim, gerçekten çok lezzetliydi. Ardından sucuklu pide yedim; taze hazırlanmıştı ve tadı harikaydı. Kuru fasulye ve pilav da çok güzeldi. Yemeklerin hepsi özenle hazırlanmış, lezzetli ve doyurucuydu. Bir Karadenizli olarak burada yediğim yemeklerin oldukça başarılı ve otantik olduğunu söyleyebilirim. Lezzet açısından bana memleketimi hatırlattı. Güzel yemekleri ve misafirperverlikleri için teşekkür ederim. Herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.