Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Çalışan arkadaşlar güleryüzlüydü. Siparişimizi seçerken önerilerde bulundular. Yardımsever bir yaklaşımları vardı. Dış oturma alanı büyük ve rahat sandalyeleri mevcut. Kahve lezzeti güzeldi.
Flat white istediğim kahvede asla kahve tadı yoktu sadece süt tadı alabiliyosunuz.Söylediğimizde baristalara tarife göre hazırladıklarını söylediler ve ekstra espressoyu parayla aldım.Bardağın çoğunu dökmüşler bardak yarım kalmış . Düzgün bir kahve içmek istiyorsanız önermem.
bir tiramisu aldık zehir misali ayrıca bir de mocha aldık kasadaki hanımefendi kafama fırlattı resmen
Kasadaki Ayça Hanım çok güler yüzlü güzel karşılaması için teşekkür ediyorum 💗
Arkadaşlarım ile gittik. Soğuk Latte, Soğuk Americano ve Soğuk Mocha aldık. İçtikten bir süre sonra baş dönmesi ve mide bulantısı yaşadık. Hiç memnun kalmadık.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.