Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Çocuklar için kaydırak, top havuzu, taş havuzu, tırmanma alanı, trambolin gibi pek çok farklı oyun alanları olan; içerisinde kafesi de bulunan, çocuklar için doğum günü gibi kutlama organizasyonlarının da yapılabildiği, kızımızın çok sevdiği oyun alanı. Güler yüzlü çalışanlar, oyun alanının temizliği ve çeşitlilik tercih sebebi. Fiyat olarak; 60 dk 400TL, 90 dk 450 TL, 120 dk 500 TL.
3,5 yaşındaki oğlumuzu götürdük. 1.5 saat kaldı daha da kalmak istedi. Tekrar geleceğiz diyerek zor ikna ettik :) Güzel bir alan yapmışlar ben beğendim. Çocukları içeri alan ve sürelerinin bittiğini söylenen surat.sız bir genç kız var onu çok nezaketsiz buldum. Merhaba diyorum bön bön yüzüme bakıyor. Teşekkürler diyorum çocuğu alırken yine bön bön yüzüne bakıyor. Ebeveynlerle sıcak temas halinde olan personele nezaket ve iletişim dersi verilmesi gerekir diye düşünüyorum. Ödemeyi alan kapalı personeli çok beğendim çok nazik ve güler yüzlü. Tuvaletler temiz ama yanlışlıkla personel tuvaletine girdim onlar daha da temiz ve bakımlıydı. Doğum günlerinde neyi ne kadar satın aldığımızı sordum ödemeyi alan kapalı / tesettürlü personel çok nazik, güler yüzlü ve ilgili bir şekilde cevap verdi. Kendisine çok teşekkür ediyorum.
Mekan güzel ama fiyatlar çok pahalı hele ki 1 saat alana 1 saat hediye kampanyası yapıyorlar ama karta yüklenmiyor ve o saati girdiğiniz zaman tamamen kullanmak zorundasınız çıktıgınız zaman yanıyor. Orada oturduğunuz da veya çocuğunuzu yemek yemek istediğinizde süreniz durmuyor ve akmaya devam ediyor..
Bugün 3 yaşındaki oğlumu getirdik. Güzel eğlenceli bir yer 1 saat ücreti 500 tl. Oğlum biraz çekindi ancak Nurcan ablasına çok teşekkür ederiz çok güzel ilgilendi oynattı 🌷🌷
2 oğlumunda çok severek geldiği bir yer. Alan olarak fazlasıyla büyük çocukların sıkılmaya fırsatları olmuyor. Ablaların tatlılığına, ilgisine , güler yüzüne en önemlisi de sevgilerine çok teşekkür ediyorum . Hepsi birbirinden cana yakın ve sevdi dolu . Diğer çalışanlarda çok ilgili ve güler yüzlüler. 2 yaşındaki oğlum ablalara gidelim diye sürekli ağlıyor evde o kadar çok seviyor ablaları 🥰🥰 iyiki böyle biryer var enerjimizi atıyoruz sayelerinde 😍😍🌸 tercih sebeplerimden biri olan temizlik konusunda da çok hassalar. İlgilerinden dolayı teşekkür ediyorum
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.