Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Yenişehir tarafından iznik yolu üzerinde göl manzarası güzel seyirlik yer.hafta için daha sakin,tepelik yer olduğundan oldukça havadar,birjaç saat oturmak için göl manzarasıok keyifli,giderken sandalye,atıştırmalık birşeyler almayı unutmayın.araç koymak için yeterli düz alan var,hemen yanında güzel bir gölet var kasım sonu gittiğimizden su seviyesi kurumaya yakın bir seviyeye gelmiş,bölgede çeşme,wc,lavabo yok.
Yiyip içip buralara atılmasa keşke. Çöplerini burada bırakanlar ne pis insanlarsınız!? Onun dışında manzara 10 numara 💯
Tam dumanlı çubuk molası verilecek yerdi😎
Geçerken kahvaltı için uğradık sabah saatlerinde güneş rahatsız etmiyor . Manzara muazzam.
Yolda dinlenmek için kenara çekip bakılabilir. Ancak göl etrafındaki yerleşkelerde/köylerde zaten çok daha güzel manzaralar var. Gölün her iki yakasının ayrı ayrı güzellikleri var.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.