Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Sahil düzenlemesi harika.İnsanlar yürüyor,kıyıda oturup kuşlara yem atıyor.Dileyen çimlerde piknik yapıyor.Emeği geçenlerin ellerine,yüreklerine sağlık.
Yürüyüş yapabileceğiniz ve bisiklet sürebileceğiniz ; tuvalet, oturma alanı, çeşme, cafe bulununan bir yer.
Sahil harika,yazı,baharı gecesi bir başka güzel çimlere uzanın. Yürüyüş icin ideal yer. fakat akan trafik ve araç gürültüsü var. Birde yabancı uyruklu ve esmer vatandaşlar biraz rahatsız ediyor.
Sahil mükemmel samimi lakin mangal ateş yasaklanmalı rahatsızlık veriyor, orası Sahil mesire alanı değil
Sahil yolundaki bu yan yolu kullanmak suretiyle normal yolundan giden sürücülerin önüne geçerek trafiği yavaşlatan kural tanımaz sürücülere engel olunmadıkça o kavşaktaki trafik sorunu bitmez. Tavsiyem, o yan yoldan ana caddeye çıkışın kapatılarak, mangalcılar ve o Naila kafeye gelenler için geri dönebilecekleri bir alan oluşturmak. O çıkışı kullanan haramhorlar ile onlara yol vermeyen masum sürücüler arasında kavga çıktığına defalarca şahit oldum, daha büyük olayların önüne geçnek için o çıkışın kapatılması gerekiyor.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.