Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Bisiklet ile tur yaptığımı ve çadır kurmak istediğimi ilettiğimde nazik bir şekilde karşılandım , Ücret konusunda ısrar etmeme rağmen bisikletseverlere müsait oldukları her zaman kapılarının açık olduğunu ve ücretsiz olarak çadır kurabilecekleri anlayışı ile karşılaştım, Akşam üzeri ziyaret edilerek hal hatır sorulması işin ticari kaygılardan öte dostane bir anlayış ile yapıldığının göstergesiydi, Her türlü güzel yorumu sonuna kadar hak eden güzel bir işletme!
Hem şehre çok yakın hem şehrin gürültüsünden çok uzak 2 çocuk ve iki kedimiz ile konakladık çok rahat ettik duşlar tuvaletler çok yeni ve tertemiz Bulaşık yıkama alanı da aynı şekilde. Çamaşır makinası çok büyük artısı.. Çok ilgili ve yardımseverler. Gördüğüm en güvenlikli kamp alanı.. Tamamen kapalı ve otomotik açılan kocaman kapısı ile çok güven veriyor karavan parselleri Büyük ağaçlar ile ayrılmış Dolayısıyla mahremiyet de çok güzel planlanmış Kesinlikle tavsiye ediyoruz tekrar Bursa'ya gelirsek buradayız
Bir hafta kalıp çok memnun kaldığımız bir karavan park alanı. Şehir merkezine yakın ama sakin bir konumda. Evcil hayvan dostu bir işletme. Kedimizle gittik, rahatlıkla ve güvenle dışarıya çıkarabildik. Güvenlik ve mahremiyet çok güzel sağlanmıştı. Alana sadece size verdikleri akıllı anahtarla giriş yapılıyor, her tarafta güvenlik kameraları var. Ağaçlarla ayrılmış geniş parseller içinde kalıyorsunuz, karavanınızın yanına kış bahçenizi veya çadırınızı da kurabilirsiniz. Duş, wc ve bulaşık yıkama alanları tertemizdi. Çamaşır makinesi çalışır durumdaydı. Çalışanlar ilgili ve güleryüzlüydü.
19 Mayıs tatilinde ki Bursa gezimizde iki gece konakladık. Şehir merkezine 5-6 km mesafede fakat doğanın ve tarlaların arasında sakin sessiz bir noktada... Çok güzel, düzenli, her türlü teknik alt yapısı mevcut harika bir karavan parkı yapmışlar, gönülden tebrik ediyorum. Alanın ortasında çok güzel yeşil alanı mevcut, wc-duş-bulaşık lavabo'ları oldukça temiz ve düzenliydi. Gecelik 700 TL ödedik, şu ve elektrik bağlantısı dahildi... Tekrar yolum düşerse mutlaka tercih edeceğim bir işletme...👍
Gece rastgele Googleden bulup gittik. 4 gün konakladık. Gerçekten her şey düşünülmüş. Bulaşıklık alanı wc/duş her yer yeni ve temiz. Karavan alanları bölünmüş ve ağaçlarla kapatılmış. Yan komşuyu görmüyorsunuz. Bursaya tekrar gidersek kesinlikle konaklama yapacağız tekrar. Olumsuz eleştiri değilde yapıcı eleştiri olarak yazıyorum, sıcak su miktarı az. Yani duş alırken sıcak su hemen bitiyor köpüklü kaldım 😄 sanırım cihaz yetersiz. Yazın zor olur. Park sahibi bu konuda çözüm üretebilir. Çamaşır makinesi var fakat bozuktu. Genel olarak güvenli sakin merkeze yakın bir park alanı. Tavsiye ediyorum ❤️
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.