Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Biz bungalow da kalmadık kahvaltıya gelmiştik. Bir önceki gelişimizde kahvaltılıklardan birazını getirmemişlerdi yanında bir şeyler daha isteyince eksik olduğunu anlamadık sonradan olduğunu fark ettik de iş işten geçmişti. Zaten iki kişilik kahvaltıyla doymak mümkün değil ekstra bir şeyler almak zorundasınız. Bu seferki gidişimizde 2 kişilik kahvaltı 1100 TL olmuştu. Hem fiyat olarak pahalı hem de içerik olarak çok zayıf. 1 tane reçel gelmişti o da zaten hem görünüş olarak güzel değildi hem de tat olarak. Yemedik zaten sonra 2 dilim domates 2 dilim de salatalık vardı görünce şaşırdık dilimi kişiye göre mi koyuyorlar anlamadık. 1 tane kayısıyı da ikiye bölüp koymuşlar sağolsunlar. Sıcak olarak da kızartma var. Eskiye oranla baya azaltılmış kahvaltı çok zayıftı. Fiyat her gittiğimizde artıyor ancak kahvaltı içeriği de aynı oranda azalıyor. Evet manzarası çok güzel ama bu kadar pahalı olmasını gerektirmiyor. Özellikle belediyeye ait olan bir yerin.
Manzara eşliğinde kahvaltı yapmak için geldik, çalışanlar gayet ilgili, ortam güzel manzara süper, 2 kişilik serpme kahvaltı Haziran 2026 için 1100 TL, Yeterli ve de doyurucu bir kahvaltı, ancak haşlanmış yumurta sanki sonradan tekrardan ısıtılmış gibiydi, ara sıcaklar biraz daha iyi olabilirdi, genel olarak memnunuz..
Ankara'dan bir günlüğüne haftasonu için gittim. Rezervasyondaki arkadaşlar gayet güler yüzlü, ilgili ve yardımsever yaklaştılar. Restoran kısmında ilk olarak kıymalı soğanlı safranbolu pidesini denedim gider gitmez gayet güzel ve lezzetliydi. Daha sonra odaya geçtim. Hava şartları tam kış değildi o yüzden içerideki klima odayı ısıtmaya bir nebzede olsa yetti. Kış aylarında giderseniz klima yetersiz gelecektir bu tip durumlar içinde odada bulunan sobada yakmanız için odun getiriyorlar, çuvalı 400 tl. Şöyle bir sıkıntısı var gelen odunlar bildiğiniz ağaç gibi yani koca kütükleri 4 e bölüp getiriyorlar. Yanında yakmak için mangal jeli de koyuyorlar ama hiçbir işe yaramıyor. Iyice parçalara ayrılarak getirilmesi gerekiyor. Hava çok soğuk olmadığı için klima bana yetti, getirttiğim odun çuvalını geri teslim ettim. Odalarda wifi ve yatak uçlarında elektrik prizi olmaması biraz saçma olmuş malesef. Akşam yemeğinde tavuk kanat söyledim lakin sossuz ve kanatlar küçüktü tadını pek beğenmedim. Müzik grubu muhteşemdi, denk gelip dinleyebilmeniz için cumartesi günü orada olmanız gerekiyor.Sabah kahvaltısını açıkcası beğenmedim. Siyah zeytin tatsız tuzsuzdu. Hayatımda ilk defa menemeni yemeden bir lokma alıp bıraktım o kadar kötüydü cidden. Sigara böreği dondurucudan çıkartılmış hem içi boş hem de tam pişirilmemişti. Menemen ve su için ayrıca ücret talep edildi o da hoş olmadı açıkcası. Restoranda çalışan tüm arkadaşlara güler yüzlü ve hızlı hizmetleri için ayrı ayrı teşekkür ederim.
Annemle birlikte Yenice’deki İhlamur Teras’ta harika bir gün geçirdik. Ev yapımı limonatası, Türk kahvesi ve lezzetli yemekleri gerçekten çok güzeldi. Yaklaşık 3 saat boyunca keyifle vakit geçirdik. Şansımıza hava da muhteşemdi ve doğanın tadını çıkardık. Personelin güler yüzü ve ilgisi kendimizi çok rahat hissetmemizi sağladı. Her şeyden çok memnun kaldık. Yeniden gelmeyi çok isteriz. Tavsiye ederiz!😊🌿☕🍋
Konum güzel yollar açık çalışanlar çok nazik ve ilgili ama odalarda bence eksiklikler var . Odalarda iki tek kişilik yataklar bieleştirilmiş çift kişilik yatak yapılmış ama uyurlen birbirinden ayrılıyor ve konuşan çarşaf yorgan vs asla yatağa uygun değil küçük kalıyor. Bence bu kış aylarında misafir gelmeden odanın ısıtıcısı açılmalı sonuçta yoldan geliyoruz ve buz gibi bir odayla karlşıaşıyoruz. Odanın içinde mini buzdolabı var kettle vs yok buzdolabının içinde ücreti karşılığında bile su vs de yoktu. Onun dışında restorant bölümü için kahvaltı güzeldi yemekler güzeldi fiyatlarda uygundu çalışanlar çok ilgiliydi manzarada rpey bi güzeldi .
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.