Ihlamur Kafe Restoran
Geri
Restoran

Ihlamur Kafe Restoran

55100 İlkadım/Samsun 4.1 (2361) ~60 dk
Restoran
Yemek
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Ihlamur Kafe Restoran 2
Ihlamur Kafe Restoran 3
Ihlamur Kafe Restoran 4
Ihlamur Kafe Restoran 5
Baruthane, Anadolu Cd. No:54, 55100 İlkadım/Samsun, Türkiye
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

T
Tülin Yazıcıoğlu
7 ay önce

Amcaların teyzelerin ziyaret ettiği bir mekan . Bence hiç bir albenisi yok. Girişte sizi karşılayan görüntü de çok itici. Hangi kör mimari yapı ile yapılmış bilmiyorum.

A
AGAH BEYOĞLU
9 ay önce

Konum olarak tepede, harika manzaralı ve huzurlu bir mekân. Alkol servisinin olmaması ise büyük bir artı – artık böyle yerler bulmak gerçekten zor! Fiyatlar oldukça makul, hatta ortalamanın altında diyebilirim. Hem bahçe hem de kapalı alanda bol oturma seçeneği var. Samsun gezimizin son günü keşfettik ve ne yazık ki geç kalmışız, ama olsun! Buraya gelirseniz siz de hem lezzetli yemekler hem de bu sıcak atmosfer için mutlu olacaksınız. Kesinlikle tavsiye ediyorum! 🌿☕

Y
Yunus Emre Mazlum
9 ay önce

Hizmet kalabalık olmasına rağmen yavaş degildi. Lezzet olarak kavurmalı yumurta haricî pek begenemedim. Özellikle kuymak hep böyle yapılıyor ise yenmez. Çünkü ekşimsi, bayat değişik bir tadı vardı. Ya malzemelerin birinde ekşime vardı ya da farklı bir durum. Ama belirttik ve fiyattan düştüler teşekkür ederiz. Atmosfer gayet iyi manzara güzel gidilir.

E
Elif E.
10 ay önce

Öncelikle belediyenin işlettiği bir mekan, Uygun fiyatlı ve güzel manzarası sebebiyle tercih ediliyor. Biz hafta içi kahvaltı yapmak için gittiğimizde bile masalar doluydu. Şehir dışından gelen misafirlerimizle geldik, 5 yetişkin 2 çocuktan oluşan 7 kişilik bir grup olarak. Garson siparişlerimizi not almadı ve 1 kişinin siparişi yanlış geldi. Doğrusunu getirmeleri de o kadar gecikti ki biz bitirmiştik neredeyse. Genel olarak güler yüz de esirgendi diyebilirim. Talebin çok olduğu böyle bir mekanda daha iyi hizmet olmasını beklerdim. Lavabolarda sıvı sabun yoktu. Serpme kahvaltıda israf riski yüksek olabiliyor ama kahvaltı tabağı gayet yeterli. Karışık tost biraz soğuk geldi, patates ile birlikte doyurucu olmuş ama. Yerli ve milli ürünler satılıyor içecek olarak. Hizmetin iyileştirilmesi gerekiyor bence.

j
jürgen klopp
8 ay önce

Bugün gittim ve çok memnun kaldım baştan söyleyim aracınız yoksa sakın yayan gitmeyin aşırı yokuşlu bir yolu var ve çok yukarıda samsun ayaklarınızın altında kalıyor mekan büyük ferah deniz manzarası var fiyatlar makul menüde çok çeşit var servis hızlı personel ilgili temiz mekan yöresel yemekleri tatmak istedim kuymak ve keşkek aldım kuymak 150 tl Keşkek ise 100 tl porsiyonlar gayet doyurucu ve aşırı lezzetli çok beğendim kaymağını yanında çay ikram ediliyor belediye işletmesi kesinlikle tavsiye ederim yöresel yemekleri tatmak istiyorsanız birebir

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.