Koruma altına alınan ve yeniden ekilen yıllanmış meşe ağaçları, çocuk oyun aletleri ve çimenlikleriyle etkinlik ve dinlenme alanı.
Yorumlar
Google Yorumları
Güzel bir yer aile ortamı var sosyal tesis ucuz ve kullanışlı büyük bir çocuk parkı mescit lavabo falan her şey var. Ama bazıları var 5 6 tane bank birleştirip kullanıyorlar 1 tane bankı sadece eşyalarını koymak için kullanıyor, bazı çiftler de aşırı edepsizlik edip abartılı derecede sarmaş dolaş hareketler ediyorlar kucak kucağa oturan gördüm bu şeref yoksunlarını saymazsak gayet güzel bir yer. Böyle edepsizlik yapmanlar da dikkat etsin her an tepenize çökebilirim daha önceden çöktüklerim olmuştur şahit olanlar da çoktur bilginize.
Aslında insanlarımızın açık ve yeşil alana ne kadar ihtiyaç hissettiğini gösteren bir mekan. Her zaman dolu olan ve biraz da gürültü barındıran ama az biraz yeşillik görmek isterim diyenlerin uğrak yeri. Keşke böyle hem geniş hem de yeşil alanlarımız daha fazla olsa. Bahçe bakımlı, tuvaletleri temiz. Spor yapmak için çeşitli aletler mevcut. Kısa bir koşu ve yürüyüş parkuru var. Piknik masaları fazlasıyla... Ateş ve mangal kesinlikle yasak. Güvenlik her daim orada. İki farklı taraftan giriş var. Ana kapı Yakuplu içi. Çocuklarım gözümün önünde olsun, bir yandan çay içeyim, bir yandan da arkadaşlarımla sohbet edeyim diyorsan, tam yeri derim. Ulaşım kolay Yakuplu E5' in hemen yanı. Metrobüsten indikten sonra 10-15 dk yürürsen kolayca ulaşabilirsin. (Henüz Sosyal tesisi deneyimlemedim. Orası hakkında daha sonra yazarım.) Herkes yaz fotosu bırakmış ben de kışın çektiğim fotoğrafları şimdi paylaşıyorum. Gitmek isteyenlere iyi gezmeler, bol keyifler dilerim.
Bu sabah kahvaltıya ayleyce gittik sipariş verdik ve nakit kabul etmediler mecbur kaldık kredi kartı kullanmaya. Demek ki bir ev hanımı kart kullanmayan orda arkadaşlarla çay kahve içemez. Bu bir. İki kahvaltı tabilot gibi kibrit kutusu beyaz peynir az kaşar daha 2 çeşit peynir küçük bir parça ekmek 1 yumurta reçel paketli tereyağı bal. Demek istedim ki fotoraf larla alakası yok 3 kahvaltı tabilot 1 tost 700 küsür lira ödedik. İlk ve son gidiyorum oraya bir daha ayam basmas. Hiç memnun kalmadık.
Gayet sakin yeşilliği bol ağaçlık alanı bol sivrisinek yok çöp konteynerı var WC civarı restorantı var mescidi var markete yakınlığı güzel eksi yönleri scooter'la içeriye girişe izin verilmemeli sulama sistemi zamansız çalışıyor bunun dışında bir eksi yönünü görmedim
Bugün oradaydım ve ilk defa gittim. Pazar günü olmasına rağmen boştu neredeyse. Peyzaj çok iyiydi. Parklarda semt parklarina göre kaliteliydi. Ucurtma ucuranlar bile vardı. Sakin bir gun gecirdik kizimla beraber. 7 ye dogru kalabaliklasmaya basladi bizde ayrildik oradan. Wc sini kullanmadik. Tesisin guncel fiyat listesini ekledim.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.