Klasik yemeklerin yanı sıra kahve ve atıştırmalıklar da servis edilen, dışarıda oturma alanı bulunan deniz manzaralı rahat restoran.
Yorumlar
Google Yorumları
Hafta içi ya da sonu fark etmeksizin çok fazla sıra var. Genelde kapalı olan mekanda yer bulamıyorsunuz, bunun için erken gelmek ya da rezervasyon yaptırmanız gerekiyor. Dışarıdaki bölümde de kahvaltı yapabilirsiniz, bu bölgede self servis hizmet veriliyor. Manzara muhteşem , fiyatlar makul. Dışarıda yol kenarlarında aracınız için ücretsiz otopark bulabilirsiniz.
Sahilde keyifle oturabilecek bir mekan. Fiyatlar cok uygun, temiz ve güvenilir. Kahvaltıya yemeğe, cafe kısmına sıksık gidiyoruz. Eskiden isim yazdırma vardı simdi elektronik ortamda kayıt olunup mesaj geliyor. Kahvaltıya erken gidiyoruz cok bekleme olmuyor. Ama gün içinde bazen bekleme süresi 1saati bulabiliyor.
Ankara'dan geliken rasgele farkına vardık. Kahvaldı yaptık kahvaltı tabagı oldukça kalıtelı peynirler zeytinler dolu tabak 160 tl çay 10tl cips60 paçanga 90 tl idi. Çok güzel hizmet. Emeği geçenlere sonsu teşekkürler...
Yani yiyecekler lezzetli, tatlılar için aynı şeyi söyleyemesem de ama akşam yemeği yemek için gittiğim yerde 2 saat sıra bekliyorsam isterse dünyanın en güzel yemeği olsun, neye yarar. Akşam yemeklik bir durumu kalmadı. 19.12 gibi QR kodu okutup sıra aldık 2 kişi için. Sıra 50 - 55 gözüküyordu. Tam iki saat sonra sıramız geldi. Onda da 20 masa gelmedi diye söyleniyorlardı. Bir de onlar gelse demek ki gece 23.00 gibi ancak girebilecektik içeri. Bu iş böyle olmaz, gerçekten olmaz. İBB 100 yılda anca kapıda defterle isim - telefon alıp sıraya sokmayı bırakıp QR koda geçebildi ama asla yeterli değil. Yap kardeşim şunu online rezervasyon. Al kaporayı da. Gelmiyorsam randevu saatinde helali hoş olsun. Geliyorsam zaten amenna. Yani fiyatlar da eskisi gibi öyle çoooook uygun değil. Biraz uyhun işte seviyesinde. İnsanlara işkence çektirmeyin yani şu sistemle.
Böyle bir mekanda fiyatlar harika. Sadece hellim salata kesinlikle fiyat performans ürünü değil. Servis hızlı iyi ve çalışanlar çok ilgili. Sıra sistemi var ama yanıltabiliyorlar veya biraz yemek yiyenlerle işgili bize 15-20 masa vardı tam tamına 1 saat bekledik ama sonra yoğunluk azalmış olacak ki bizim girmemize 15-20 dk gelenler bizle beraber girebilidiler
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.