Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Köftesi çok lezzetliydi, gerçekten et yediğimi hissettim. Buralarda, özellikle nişasta ve bolca baharatla et tadının olmadığı malum zincir köftecilerden sonra et tadını alabildiğim nadir köftelerden. Yemekten sonra tatlı ve çay ikramı oluyor, tatlısı da yöresel fındıklı ev baklavası ve yine buralarda bulabileceğiniz bir tatlı değil. Karadeniz lezzetlerini tatmak isteyenlere kesinlikle tavsiye edilir. Oldukça profesyonel ekibiyle ve mütevazi çalışanlarıyla de sıcak bir ortamı var.
Yorumlardan okuyarak Akçaabat köfte istedim ancak beklediğim aroma yoktu. Fiyat makul. İkram olarak çay ve tatlı verildi. Tatlısı sert ve şerbetsiz gibiydi. Ek olarak yemek masasının hemen yanına konulan koku makinesi yaklaşık 5 dakikada bir koku veriyordu. Kokunun çok yakından gelmesini beğenmedim. Bence masalara yakın olmayan bir yere konulmalı.
Yol üstünde uğrayacağınız en iyi et lokantası diyebilirim duble hamburger ve tavuk şişi deneyin derim güler yüzlü personel ve güzel hizmet
Kahvaltı çeşitleri çok abartılı değil ama çok iyi lezzetli özellikle muhlaması harika.kelle paça çorbası da çok güzel ayrıyeten et türü yiyecekler kebaplar çok lezzetli.muhla için peynir tereyağı satışı da var. onlar da kaliteli. uzun zamandan beri devamlı gittiğim bir yer
Kurufasulyesi, Akçaabat köftesi, ikram kayganası, ikram el yapımı fındıklı baklavası kısacası herşey harikaydı, en harika olan kısım ise güleryüzlü kaliteli hızlı hizmetti, emeğinize sağlık
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.