Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Cumayeri belediyesini ve emeği geçen herkesi tebrik ediyorum, çok güzel bir piknik ve dinlenme yeri yapmışlar ve çalışmalar daha devam etmekte. Düzceden gelerek burada kahvaltı yaptık ve mevsim kış ve soğuk olmasına rağmen çok beğendik. Düzce belediyesinden de böyle insanların huzur bulacağı dinlenebileceği hizmetler bekliyoruz.
Mekan çok güzel, tam kafa dinlemelik.. oradaki yıldız restoran da harikaydı. Belediyeye teşekkür ederiz böyle mekanlar için.
Kahvaltı için gittik soslu biber kızartması menemen sahanda yumurta pişi sigara böreği patates kızartması çok iyiydi.Zeytin daha kaliteli olabilirdi.Servis süresi çok hızlı karşılama iyiydi.İlk defa geliyorum.Manzara harika büyük birhavuz(süs) ortada oldukça yeşil.Çok keyif aldım işletmeye teşekkür ederim.
Ortam harika bayıldık Etrafta kamelyaları var pikniginizi yapabilirsiniz İçerisinde restoranı var isterseniz kafesinden restoranından faydalanabilirsiniz fiyatları da gayet uygun Karadut ve limonatasına bayıldık İçerideki çalışan ekip de gayet güler yüzlü ve samimi güzel bir şekilde karşılandık ve ağırlandık Herşey için çok teşekkür ederiz
Keyifli kaliteli yemekler kahvaltı fiyat performans lezzet güzel güleryuz lü hizmet ortam çok güzel...
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.