Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Bence Hereke’nin en iyisi burası. Tüm yediklerimiz çok lezzetli idi, servis de gayet iyi ve güzeldi. Fiyatları görmeden yorum yaptım, inşallah pişman olmam :) Şaka ediyorum, kaliteli ürün ve hizmetin karşılığı yok.
Hereke Balık Restaurant’ta harika bir gün geçirdik. Şefler Ali Bey ve Nuri Bey’in güleryüzü, ilgi ve samimiyeti bizi çok mutlu etti. Mezeler son derece lezzetliydi, deniz manzarası eşliğinde yediğimiz her lokmanın tadı ayrı bir güzeldi. Mekan tertemiz ve oldukça nezih. Gönül rahatlığıyla tavsiye ederim, mutlaka uğrayın!
Mekân gerçekten çok keyifli. Mezeleri harika, personel güler yüzlü ve ilgili. Tuvaletler tertemiz, denizin hemen dibinde huzurlu bir atmosfer var. Hem lezzet hem de ortam açısından kesinlikle tavsiye ederim
Atmosferi, lezzeti harika bir mekan ilk kez deneyimledik bundan sonraki mekanımız burası Nuri abiye sıcak kanlılığından dolayı çok teşekkür ederiz evimizde gibi hissettirdi 10/10 tek bir kusur yoktu şiddetle tavsiye ediyorum
İş çıkışı arkadaşlarla hem güzel yemek yiyip hem rakı içip sohbet edebileceğimiz bir yer ararken tavsiye üzerine Hereke Balık Restaurant’a geldik. İyi ki gelmişiz. Balıklar son derece taze ve çok lezzetliydi, mezelerin hepsi ayrı ayrı çok başarılıydı. Mekan nezih ve keyifli bir atmosfere sahip. Özellikle Ali Bey’e (şef garson) güler yüzü, ilgisi ve konukseverliği için ayrıca teşekkür ederiz. Her şeyden çok memnun kaldık, gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.