Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Sakarya nın gelismekte ilk sirada gelen ilçelerinden esnafı candan ufak görülen bir iş dahi olsa yardımcı olunuyor buda insanı mutlu ediyor sıcak kanlı esnafı ve Hendek e selam
Normalde çok eski çınar ağaçlarının ve çamağaçlarının olduğu çok otantik bir meydan ama aşırı trafik var. Bu trafik yoğunluğu giderilebilinirse gezip alış veriş yapmak için çok ferahlatıcı bir ortam var
Meydan oldukça küçük. Gelişmekte olan diğer ilçelere göre trafik yoğunluğu oldukça fazla ve yaya çizgileri silinik. Bazen belediye ekipleri tadilat felan yapıyorlar ama bu yetersiz. Olanak imkanı yok. Yollar dar olunca bir de buna park eklenince iyice sıkışık hale geliyor.
Güzel harika belediye çalışmıyor belediye çalışmış olsa daha güzel temiz olur her yer hantek konutlar çok pis ve çevre düzenlemesi Yok çöp haftada bir alınıyor köpek ve kedi çöpleri etrafa yayılır kar pislikten geçilmiyor yolu Yok daha hantek konutlarının
Trafik berbat, sıfırdan inşa edilmesi gereken bir yer
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.