Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Yeni açılmış bir işletme. Çorbalarına diyecek yok çok iyi ama MUMBAR ve Şırdan severler burayı mutlaka denesin.
Herşey çok güzeldi. Hijyen, lezzet ve özellikle güler yüz bolcaydı. Kesinlikle tavsiye edebilirim müdavimi olacağız :)
Her şey çok güzel ve lezzetliydi hizmet ve güler yüzleri olsun herkese tavsiye ederim örnek bir mekan .Başarılarınızın devamını diliyorum.
Her şeyiyle mükemmel bir mekan. Gönül rahatlığıyla herkese tavsiye ederim . Hem doyurucu hem lezzetliydi .
Yemekleriniz çok güzel temiz mekan ve güler yüzlü personel tavsiye ederim ilk fırsatta tekrar geleceğiz ailece
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.