Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
İşletme sahipleri çok güzel ilgilendi. Yanlış sipariş vermememize rağmen fiyat farkı almadılar. 10-15 dk beklettikleri için büyük sütlaç ikram ettiler. Parasını sonuna kadar hak ediyor. Girip mutsuz çıktığım olmadı.
Hamam çıkışı sadece tost almak için beklentisiz girmiştik ama hem ilgileri hem güler yüzleri hem de verdikleri güven ile bi sürü şey aldık. Hayırlı bol kazançlar olsun.
güzel bir kahve molası oldu 😇 hayırlı işler dilerim. çalışanlar çok kibar ve ilgili insanlar. yolunuz düşerse uğrayın bence espressoları çok iyi
Bir kahvaltı tabağı.bir de bazlama tost aldık onlar gelmeden hemen çay ikramı geldi çayınız bitince hemen yeniliyorlar kahvaltının yanında kocaman bir bazlama geliyor çeşitlerin lezzeti de gayet güzeldi porsiyonlar büyük ve doyurucuydu kahvaltı tabağında çok fazla seçenek olmaması da israfı önlemek için önemli bir detay. Kızımız için kendileri limonata ikram ettiler ve şeker verdiler bunların hiç birini biz talep etmeden yaptılar ücretini de almadılar. Kendi el yapımı gül lokumu da çok güzel ve doğal olduğu belliydi. İçeride alabileceğiniz farklı seçeneklerde yöresel ürün de mevcut. Biz çok memnun ayrıldık
Yarım saat önce yemek söyledim hem hızlı geldi hem güzel tatlı bir dille istediğim siparişin pişme konusunda gecikme olacağını söylediler ona rağmen erken geldi ve tadı çok güzeldi ikramları da çok güzeldi çok teşekkür ederiz.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.