Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Sıkça tercih ettiğimiz bir işletmeydi. Ta ki kendini çalışanları yüzünden soğutana kadar. Bir garsonları dakikalarca sipariş için bekletti ve bunu o garson mesai saatindeyken her gidişimde yaptı. Özellikle neden bunu yapıyor diye gözlemledim ve gördüğüm kadarı ile parası olduğunu düşündüğü, pahalı ürünler yiyeceğini düşündüğü ve ayrıca kalabalık müşterilere anında ilgi alaka yapıyor, benim gibi standart olduğuna inandığı müşterilerin yüzüne bile bakmıyor. Bunun şikayetini etmeden daha yeni tekrar bir olay yaşadım. Tezgahın arkasında duran yaşlı ustaya hangi çeşit çorbaların var diye sordum, “Sen ne istiyon onu söyle” diye bir cevap aldım. Aynı şekilde saygımı bozmadan 10 saniye düşünüp kararımı söyledim ve o sırada garson “karar verdiniz mi?” diye sordu. Usta da yargılar bir ton ile “Yok onlar daha çok düşünüyor söyleyecekler…” diye laf etti. Özetle hizmet sektöründen alakası olmayan çalışanlara sahip olması işletmeyi çok eksiye düşürüyor. Maalesef lezzetten bahsedemiyorum böyle sorunlar varken.
Oldukça envayi çeşitli yemekleri var. Ben Döner söyledim. Dönerin eti çok güzeldi çok beğendim ama altının pidesi döner deki başarı yok, o yüzden İskender değil de, sade döner veya pilav üstü söyleyin bence Garsonlar son derece güler yüzlüydüler hepsine teşekkür ederim Kabak tatlısı ise istediğim gibi değildi Sakarya da çok daha başarılı kabak tatlısı beklerdim . WC leri temiz 👏👏
Porsiyonlar doyurucu ,lezzetli , meze tabağı secenegi mevcut bu harika birşey iskender , ıslak köfte, iki tatli, ayran meze tabagi 1100 tutmadı bile F/P nin üstü
Daha öncede bir kaç defa gelmiştik. Çorbadan yemeğe tatlıya tüm seçenekler birbirinden lezzetliydi. O kadar güzel gözüküyorlarki daha yemeden doyuyorsunuz. Yemekten sonra tatlı seçenekleriyle boğuşurken hepsinin de birbirinden lezzetli olduğunu anlıyorsunuz. Personel gayet samimi ve ilgili. Hepsine ayrı ayrı teşekkürler. Mekan son derece temiz ve güzel. Wc ler yeterli ve temiz. Araba için valeler biraz çok heyecanlı arabanın üstüne atlayacaklar neredeyse. Ben arabamı vermek istemediğim için valeye araç vermiyorum. Israr etmiyorlar. Kendi otoparkları mevcut. Fiyatlara gelince fiyat performans olarak normal. Çok pahalı ya da çok ucuz diyemem. Genel olarak son derece memnun kalıyoruz ve seviyoruz. Elinize emeğinize sağlık. Her şey için teşekkür ederiz.
Sahibi tatlı bir kadın gerçekten çok misafirperverdi 5 gün boyunca öğle ve akşam yemeklerini burada yedik Tadı tuzu lezzeti porsiyonu fiyatı ….. Her şeyi ile çok memnun kaldığımız bir restoran oldu. Islama köftesi çok lezzetli. Çalışanlar güler yüzlü sıcak kanlı Servis hızlı ve hijyenik ara ara sıcak pide ve meze ikram ettiler. Masalarda bardak sular var ve ücretsiz. Ufak tefek sular için saçma fiyatlar ödediğiniz restoranlar gibi değil Çayı da lezzetli daha ne olsun Ha bir de kabak tatlısı effffffsaaaaane Giden herkese afiyet bal şeker olsun.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.