Güzelyalı Sahili
Geri
Kumsal

Güzelyalı Sahili

Güzelyalı Yalı 4.2 (1710) ~60 dk
Beach
Doğal Özellik
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Güzelyalı Sahili 2
Güzelyalı Sahili 3
Güzelyalı Sahili 4
Güzelyalı Sahili 5
Güzelyalı Sahili, Güzelyalı Yalı, 16950 Mudanya/Bursa
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

E
Eşrefhan Kadıoğlu
3 hafta önce

Denizi dingin olduğu zaman çok güzel. Tertemiz bir atmosferi var. Geceleri serin soğuk olabiliyor ama yazın enfes. Denize girmek için kumsalı var ama temizlenmezse yosunlarla dolu oluyor.

G
Google Kullanıcısı
3 hafta önce

Bursa’da deniz havası almak ve keyifli vakit geçirmek için güzel bir nokta. Sahil boyunca yürüyüş yapabilir, manzaranın tadını çıkarabilirsiniz. Özellikle gün batımında oldukça güzel bir atmosfere sahip. Temiz ve ferah bir ortam sunuyor.

Y
Yigit Tuna
11 ay önce

Sahil baştan aşağıya yenilendi , yürüyüş yolu , çevre düzenlemesi mükemmel emeği geçenlere teşekkürler, yavaş yavaş kahve dükkanları ve yemek yerleri çoğalmaya başladı , plajları temizlendi bir çok alandan denize girmek mümkün, soyunma kabinleri ve tuvaletler mevcut , yanlız şehir merkezine yakın olması haftasonu aşırı kalabalık olmasına sebeb oluyor , hafta içi daha çok yerli halk mevcut ,

S
Sahil
10 ay önce

Benim gibi daha çok sadeliği, sakinliği sevenler için ideal, tatile kafa dinlemeye gidilir bence, Ankara'da yeteri kadar kalabalık, trafik, yoğunluk, insan çekiyoruz zaten. O yüzden, çok kalabalık, çingene çadırı gibi iç içe girmiş, yandakilerin konuşmasının duyulduğu sahilleri sevmiyorum. Hatay'dan Balıkesir'e kadar olan bütün sahil şehirlerini gezdim, Türkiye'mizin her yeri cennet gerçekten. Burada yaşayabilirim dediğim dört ilçe var: İskenderun, Didim, Mudanya ve Erdek. Bursa tatilim şöyle oldu, hem tatil, hem ziyaret, hem ticaret üçü bir anda denk gelince artık yola düşmek şart olmuştu. Uzun uzun sokaklarına kadar gezmiştik. Bahsettiğim gibi öyle mahşer yeri gibi çok kalabalık sahilleri yok, o denli kalabalığı kaldıracak sahilide yok. Emeklilikte gidip yerleşmelik güzel bir yer. Akşam serinliğinde, biraz atıştırmalık alıp, kordon boyu yürüyüşe çıkmak, icabında bir yerlere oturup, yemek veya çay sipariş etmek ayrı güzel. O doğayı gezip, manzarayı seyretmek tarifi yok. Şu hayata bir kere geliyoruz Rabbim ne güzellikler yaratmış bir kerede olsa gidin görün derim. Anlatılmaz, yaşanır dediğimiz yerlerden.

A
Asel
bir ay önce

Yani çok güzel bizde bugün mudanyaya gidip kalma şansımız var orda adal var aras var ben olcam erkekler kurban kesmeye giderler ben gidermiyim gitmeliyim gitmezsem babannemle oturup sohbet yapa biliriz yada gene resim çizer resimlerimize puan veririz 2. Gün uludağ ya çıkma şansımız olcak ayyyyy çok heyecanlandım varya bekle babannem ben geliyorummmmmmmm😝🚗🚗🚗🚓

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.