Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Bakımsız ve belediyenin hiç ilğilenmemesine rağmen deniz rengi harika. Yetkililer tarafından bi düzenleme bişiylerin adımı atılsa çok şahane olucak. Yosunlar sahile kadar geliyor ayrıca tuzla gemi sanayi maalesef atıklarını ya da gemi 🚢 restore edilirken ki atıkları maalesef güzel yalının plajını mahvetmek için yeterli oluyor. Ben özellikle resimleri güneş ☀️ Li iken ve en temiz noktasını kadraja almaya çalıştım .
Temizlik ve bakımı şart. Yosunda kirden ve kokudan arındırılmalı. Tesislere çay içmeye gittik manzarası kötü değil ama az önce saydıklarımda problemler var. Düzelirse daha da popüler olur. Daha da fazla kazanırlar. Bu şekilde insanın ikinci kez ziyareti için çöm fazla sebep olmuyor.
Yemekleri cok guzeldi pizzayi yerlen patateste istemistim garson bizim pizzalar buyuk yersen sonra siparis edin isterseniz dedi iyi ki dinlemisim zar zor bitirdim fiyatlari gayet makul ama EN ONEMLISI MANZARA HARIKA
Kirlilik, pislik içinde. Asla yuzemezsiniz.
Yüzmek Yasaklandı eskiden ne yüzerdik be pırıl pırıl deniz
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.