Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Mutlaka gidilmesi gereken bir yer kesinlikle tereddütte kalmayınız inkumu abi buraya gitmiş biri olarak söylüyorum, bura daha huzurlu sakin, dolmuşla gidecekseniz altta resim bıraktım o numarayı arayıp ögrenin.
Çok güzel bir manzarası var. Lav sütunlarından dolayı Dünya da sayılı yerlerden biri. O taraflara yolunuz düşerse mutlaka uğrayın.
Müthiş bir manzara, baktıkça hayran kalıyor insan ve yeniden yeniden bakmak istiyor. Plaja gelirsek bence temmuz olmasına rağmen çok da kalabalık değildi, deniz temiz sayılır ama çok soğuk.
Gerçekten muazzam manzaralı bir yer giriş ücreti yok ancak yer bulmak zor, otoparklara çekmek zorunda kalabilirsiniz. Suyu soğuk ve bazı bölgeri yosunlu olsada genel olarak berrak ve temiz bir su.
Manzara muhteşem, deniz ve sahil çok güzel sadece su çook soğuktu yayla suyu gibi sert bi soğuk. Yorumlarda yazıldığı gibi yengeç veya yoğun yosun yoktu. Ayrıca duş, otopark vs gibi hizmetler belediyeler aracılığıyla daha makul bir fiyata karşılanabilir.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.