Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Oldukça zorlu bir yürüyüş parkuru sonunda sizleri görselliği ile harika bir şelale karşılıyor. Yaz ayları su seviyesinin azalması ile şelale göleti suyu da azalıyor yüzme gidecekler için bahar ayı ve yaz ortasına kadar gitsinler yoksa gölette su olmaya bilir su yoğunluğuna göre
Doğası bozulmamis , ulaşımı çok zor bir yer Telefon çekmiyor en yakın tesis çok uzakta , gitmek için araç parkedlip 1 saat yürümek gerekiyor daha önce giden biriyle gitmediyseniz kaybolma olasılığınız çok yüksek . Daha detaylı konum isterseniz gezmektenkeyfalanbiri hesabından bana yazabilirsiniz
Kesinlikle gitmeyin yol çok çok kötü ancak arazi cipleri ile gidin gidecekseniz ben treking doblo ile gittim.şelaleye iniş çıkış patika yol yok kendiniz karambole su sesine doğru tehlikeli ve dik yamaçtan iniş ve dönüşte bir o kadar zor tavsiye etmem mıhlıya gidin derim
Gezi grupları içine sızmış hödükler sigara izmaritlerini ve göya!!gözden kaçan!!çöplerini bırakarak ayrılıyorlar.. İnsan türüne girişin yasaklanması bu muhteşem yerin doğal haliyle kalması açısından önemli....
şelale güzel ama şelaleye iniş yolu biraz zor tek başınıza gitmenizi tavsiye etmem. bisikletle buraya ulaşabilirsiniz. darıdere üzerinden gelirseniz daha düzgün yol olaiblir.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.