GÜRKAN ET RESTAURANT / SERDİVAN / SAKARYA
Geri
Restoran

GÜRKAN ET RESTAURANT / SERDİVAN / SAKARYA

Adapazarı Cad No:1 4.4 (2023) ~60 dk
Restoran
Yemek
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

GÜRKAN ET RESTAURANT / SERDİVAN / SAKARYA 2
GÜRKAN ET RESTAURANT / SERDİVAN / SAKARYA 3
GÜRKAN ET RESTAURANT / SERDİVAN / SAKARYA 4
GÜRKAN ET RESTAURANT / SERDİVAN / SAKARYA 5
Aşağı Dere Köyü Mah, Adapazarı Cad No:1, 54050 Serdivan/Sakarya
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

İ
İZMİR MAN İN İSTANBUL
2 ay önce

kapalı alanın bir kısmında sigara içilmesi ve gelen bir çiftin birbirlerine ana avrat küfredip biz uyarmamıza rağmen servis elemanlarının hiçbir şey yapmamması burda kalite düşüklüğünün gösterir. Hala bize sorulmadan koca su şişesinin açılması bir yudum içmeden ödetilmesi bana 90lar kalitesiziiğini anımsatıyor. 3 parça köfte (büyük) üç parça kemikli dana eti bir parça kemilsiz et 3150tl (1.5 porsiyon) Fiyatta bana pahalı geldi biraz açıkçası. biz rakı meze yapan bir aile değiliz yarım saat içinde yemek yiyip kalkan bir aileyiz yanlış olmasın. artı küver ödemesi de var. Kesinlikle köfte ve eti çok lezzetliydi, ekşi maya kızarmış ekmeğide çok güzeldi, salata geliştirilmesi gerekli. Kalite ve hizmetten ödün verilmediği taktirde fiyatta önemli değil bence. Ama kalşte ve hizmettwn ödün verirsen burası pahalı bir yer. 5 nisan 2016 da kapalı ve yağmurlu bir havada kapalı alanda yemek yedik, açık alanını gördüm orda hizmet verildiğinde daha güzel olduğunu düşünüyorum.

Ö
Ömer Zengin
bir ay önce

H.sonu çok yoğun, hizmet aksıyor evet ama çok keyifli bir yer. Göl manzarası ve yeşillik bahçe şahane. Biz gittiğimizde cips patates ve pirzola bitmişti ama çok güzelmiş arkadaşım tavsiye etti. Köfte ve bonfile yedik, çok lezzetliydi.

g
gülseren yıldız
2 ay önce

Köfte, külbastı ve pirzolanın tadına vaktık lokum gibi şahaneydi hepsi… ortam ambiyans hizmet lezzet hepsi çok güzeldi. Teşekkür ediyorum. Meyve ve tatlıların tadına bakamadığım için üzülüyorum çünkü çok doydum…

H
Huriş
9 ay önce

Mekan - Ortam güzel. Yemek kısmına gelirsek kofte bir daha almam. Gereksiz buyuk ve bir özelliği yoktu. Pirzola ve salata başarılıydı. Fiyatlari ise cok pahali. Cok daha iyi etler yedim.

N
Nedim
bir yıl önce

Eti ve köftesi güzel fakat fiyat biraz abartı. Yemeğin yanında hiç bir meze gelmiyor. Bu sebepten bir puan kırıyorum. Mekanın bahçesi çok güzel. Göle nazır ve yeşillikler içinde.

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.