Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Ailenizle keyifli vakit geçirmek için güzel bir rota, girişte 100 lira giriş ücreti ödüyorsunuz.İçerideki lavobolar bakımsız ve çok temiz değil tahmin edilebilir. Üstü kapalı piknik masaları ve daha çok masa eklense alan daha güzel olur bu açıdan yetersiz kalıyor.
Tuvalet ve çeşmesi var ama çok bayır pek beğenmedim açıkçası. Düz yeşillik alanı da var dediler ama biz o kısma denk gelemedik galiba
Birkaç bank ve masa mevcut. Yanınızda sandalye ve masa getirmenizi öneririm. WC ve su mevcuttur. Sessiz sakin bir mesire alanı.
Biraz bayır yerleri var , yakınlarda oturuyorsanız gayet güzel bir piknik alanı başka biryere gitmeye gerek yok. Uzakta oturuyorsanız bence daha güzel yerler tercih edilebilir.
İçerisi kesinlikle aile yeri değil. Her yerde alkol alan yatıp yuvarlanan dayılar var giriş ücretli ama herhangi bir hizmet yok ne bir bank ne kamelya ne bir çeşme aklınıza gelebilecek hiç bir şey yok ağaç altında oturmak için para veriyorsunuz.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.