Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
1 gün konaklama sağladık. Kamp alanı güzeldi yemekleri idare ederdi fakat uyuduğumuz alanlar çok küçüktü. Ulaşım biraz zor çok yukarıda kalıyor hava manzarası mükemmel.
Burası gördüğüm en iyi GSB kamp alanı olabilir. Manzarası, ışıklandırmaları, kafe ortamı, Haylaz gibi patili dostlarıyla, güler yüzlü personelleriyle ruhunuzu sarıp sarmalayan harika bir ortam. Belki gelenler için denizdeki yosunlar hayal kırıklığına uğratabilir fakat kano yaparak denizin tadını bir şekilde çıkarıyorsunuz. Tabii umarım yosunlar temizlenir, deniz anaları da yuvalarına döner. ☺GSB'nin buradaki faaliyetleri arttırması dileğiyle! Teşekkürler ✨
Gördüğüm en iyi GSB kampı liderler ve çalışanlar çok güzler yüzlü ve ilgililerdi.🌸
Bu deniz kampında gerçekten eğlendim. Etkinlikler bol ve eğlenceliydi. Liderler ilgiliydi. Yemekler güzel ve lezzetliydi. Halı saha, basketbol sahası, voleybol sahası gibi pek çok farklı etkinlik alanı vardı. Tuvaletler daha temiz ve düzgün olabilirdi. Velilerle iletişim azdı. Telefonlar toplanıyordu. Ne zaman toplanıp ne zaman geri dağıtılacağı belirsizdi. Bunların dışında güzeldi.
4-8 Kasım Uzay Kampı için buradayım. Gerçekten çok güzel bir kamp. Denize sıfır ve geniş bir alana sahip. Havası çok temiz. Yemekler gerçekten çok güzel. 'Atacağım fotoğraflarını' 3 ana 1 ara öğün veriyorlar açıkçası çok doyurucu. Odalar 4 kişilik olup temiz ve düzenli idi dolaplar kişiye özel geniş ve dolapların içerisinde askı, ayna olması gerçekten çok kurtarıcı olmuş. Bizim oda balkonlu idi, balkonlu odalar daha küçüktü. Havası Kasım ayında öğlen sıcak akşam ise serin oluyor. Kamplarda sevmediğim durum internetin her yerde çekmiyor oluşu çünkü artık herşey internete bağlı ve odalarımızım da koğuş gibi olması. Kamplar da bir sevmediğim durum ise dinlenme, biraz durma vaktimizin olmaması, her program her seminer art arda olması. Arkadaşlar ile oturup konuşmak biraz dinlenmek için akşam 22.30 sonrasını beklemek gerekiyor o da açıkçası yat saatlerine yakın oluyor. Umarım çok daha güzel hale gelir bu kamplar ✨
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.