Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Kahveler gayet iyiydi mekanda çok güzel tasarlanmış fakat örümcek ağlarının her yerde olması çok rahatsız edici koltuk yanlarıda aynı şekilde bu kadar hoş dizaynli bi yerin temiz olmasını beklerdim
müthiş bir mekan, sahipleri çok ilgili ve güvenilir insanlar.abi kardeş , dostluk ortami var çok ilgililer.ozellikle oyun oynamak için düzce de bu mekanı tek geçerim. menüye gelecek olarsak hemen hemen herşeyi tatmış biri olarak , tatlıları ,çay ve kahveleri gayet tatmin edici.fiyatlar piyasa şartlarına göre fena değil
Mekan dizaynı güzel ama içerisi pis. Mutfağından çıkanları yemenizi tavsiye etmem. Ayrıca içecekleri felaket pahalı (limonata 130 TL??) ve hijyen açısından sınıfta kalıyorlar. Bir daha gideceğim bir mekan değil.
Kafe, düzen ve ambiyans olarak güzel heykeller olsun koltukların düzeni olsun gayet iyi fakat barista sürekli değiştiği için hiçbir zaman aynı lezzeti alamıyorsun umarım düzeltirler. ayrıca oyun yerine çok fazla yetişkin insan geliyor o bölüm de okul açılınca değişir de daha çok genç ağırlıklı olur.
Gayet güzel bir yer. Geniş. Ders çalışmak için vs uygun ama fiyatlar öğrenciler için pahali
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.