Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
02.11.2025 tarihinde gittik. Temiz ve sakin bir yerdi. 180 tl giriş otomobil ile giriş ücreti var. Tuvaletler vs. temizdi. Genel olarak ailecek gidilebilecek az bilinen bir yer diyebilirim.
Ailecek mangal yapmak için geldik. Girişte 180 tl ücret alınıyor. Çok kalabalık değildi. Herkes kafasına göre yüksek ses müzik dinlemek için bangır bangır şarkı açıyor. Asla huzurla sessiz mangalımızı yapıp yiyemedik. Kalkmamıza yakın susturdular da o zaman kuş seslerini duyabildik. Kesinlikle yüksek sesle müzik dinlemek yasaklanmalı. Tuvaletler çok kötü haldeydi. Pazar günü dışarda zaman geçirmek için mecburen gidiyoruz . Keşke daha çok temizlense.
Kavacık yolunda İstanbul’a yakın bir tabiat parkı. Giriş için 21 tl ücret alınıyor bence çok doğal alınması. Her yerde çeşmeleri var. Parkın içinde 5-6 yerde tuvalet var aynı zamanda engelli tuvaleti de mevcut. Park gayet nezih ve güzeldi. Manzara beklemeyin, oturma yerleri olan ormanlık bir alan. Herkes mangal yaptığı için biraz fazla duman oluyor. Aileniz ile güzel bir vakit geçirebileceğinizi düşünüyorum.
Tabiat parkı müdavimi olduğumuz yer, sakin keyifli ruvaletleri temiz mescidi var mangal yapmayı sevenler için yer çok uygun çünkü burada mangal yapmak serbest
O kadar yol yürüdüm param yok bişi yok allahın yarattığı yerden 75 tl alıyorlar girişe rezalet resmen ayaklarım tutmuyor yürümekten artık. Hakkım haram olsun o yerde çalışanlara.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.