Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Gözde Hanım'ın müthiş enerjisi ve müthiş lezzetler. Çitlenbik, soya soslu levrek, istavrit ve hamsi deneyimledik, tavsiyedir. Sıcak ekmek olayı da mutlu etti 👌 Çay ve helva ikramıyla da yemek sonu şenlendiriliyor. Her geldiğimizde uğrayacağımız bir lezzet durağı oldu 🐟 Not: Görseldeki mezeler tam porsiyon değildir :) 26.05.26
Burası içkisiz balık ekmek, porsiyon balık yeri. Midye ve ufak tefek mezeler de var. İçki yok. Midyeleri çok sevmedim hem midye dolma hem midye tava yedik. Belki mevsim yazken daha iyidir. Gümüş tava ve balık ekmek çok güzeldi.
Yolunuz düşerse mutlaka tercih edebilirsiniz. Hem çok lezzetli hem güler yüzlü hemde tatlı ikramları oldu. Gerçekten balık yemek için güzel bir mekan Teşekkürler.
Balık ekmek gerçekten çok lezzetliydi, taze ve doyurucuydu. Ortam samimi ve temiz, çalışanlar da oldukça güler yüzlüydü. İkram da çok hoş bir jestti. Fiyat-performans açısından kesinlikle tavsiye ederim.
Yüksek puan alan iyi bir yerde yiyelim diye gittik ve çok beğendik. Hizmetleri çok iyiydi çok güzel ilgilendiler. Taze olarak sardalya varmış ondan sipariş ettik, ızgarada yapmışlar çok lezzetliydi. Yemekten sonra çay ve helva da ikram ettiler. O da güzeldi. Tuvalet ortalamaydı. Genel olarak beğendik tavsiye ederim.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.