Antik yer altı şehirleri, Bizans sanatı ve "peribacası" kaya oluşumlarıyla açık hava müzesi.
Yorumlar
Google Yorumları
Ülkemiz için çok önemli turizm alanı.Bu güzellikleri koruyalım,lütfen KİRLETMEYELİM.Ne geçiyor elinize buralara yazı yazarak duvarları kazıyarak. Birde adını yazıp bol bol küfür yiyor.Vadileri gezerken yön tabelaları yetersiz.Daha fazla açıklayıcı tabelalar olmalı.Değerimize sahip çıkalım.
Göreme Milli Parkı! Adı üzerinde Hem de tarihi Birde bizim milletimiz tarihi yerlere adını kazımamayı- yerlere çöp atmamayı- kısacası kendi toprağının içine etmemeyi öğrense!!!!
Mutlaka görülmesi gereken bir yer. 1 gün bile olsa gidilmeli.
Her yerin birbirine benzediği Nevşehir'de gitmeye değer 3 yerden biri burası. Tarihi kiliselerin ve mağaraların en güzel örnekleri burada. Ayrıca rahat gezmek için yol merdiven gibi çevre düzenlemesi yapılmış. Yine de yokuş ve merdiven çıkmak zorundasınız. Yanınıza mutlaka su, içecek alın. Park yeri toz toprak bir alan. Uzun bir merdivenden yukarı çıkarak giriş alanına varıyorsunuz. Müze kart geçiyor.
Hava durumu kontrolü sonrası ziyaret edilecek bir mekan. Unesco kayıtlı olmasıyla dikkatimi çekti. Keyifle keşfettiğim bir müze
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.