Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Abant gölünde mangal yakma arzumuz hüsran ile sonuclaninca yakınlarda burayı bulduk. Güzel bir mesire alanı giriş ücretli 50 TL ama ödediğiniz ücrete değer. Gol manzaralı mangal keyfi yapılabilir.
Doğası güzel ama kıyı taraflarda yürür deniz taşlık ve çamur olan yer var. Otopark sıkıntısı kesinlikle yok. Günü birlik gidip yürüyüş yapıp piknik yaparak alternatifler oluşturabilirsiniz. Göl etrafında yol asfalt yol ve düzgün bir yol. Ama kışın sabah vakitleri fena soğuk oluyor bilginize.
Balık tutmaya geldik yılan tutacaktık ama havası atmosferi mükemmel
Çok bir şey yok ama göl olması bile yeterli. Göl çevresi tellerle çevrilmiş, eskiden böyle değildi(6 yıl önce). Balık tutmak şuan yasak. Bolu'da göl konusunda daha iyi alternatifleri olduğu için farklı gölleri değerlendirmenizi öneririm.(abant,gölcük,yedigöller gezi rotasinda başlıca gelenler)
Haftaiçi sakin ve güzel
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.