GÖLET RESTAURANT EFTENİ
Geri
Restoran

GÖLET RESTAURANT EFTENİ

Cevizlik 4.5 (286) ~60 dk
Restoran
Yemek
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

GÖLET RESTAURANT EFTENİ 2
GÖLET RESTAURANT EFTENİ 3
GÖLET RESTAURANT EFTENİ 4
GÖLET RESTAURANT EFTENİ 5
Cevizlik Mevkii Köy Sk. No: 38 Hamamüstü, Cevizlik, 81100 Hamamüstü/Gölyaka/Düzce
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

R
Rabia ÇELİK
2 ay önce

Karışık ızgara söyledik. Kuzu pirzola yumuşacıktı bu kadar yumuşak ve lezzetlisini yedim mi emin değilim. Köftesi kuruydu ve sarımsağı yoğundu pek beğenmedik. Etler aynı sıcaklıkta değildi hatta köfteler soğuktu. Pişme sürelerine göre ızgaraya atılmadı sanırım. Bu yüzden de köfteyi beğenmemiş olabiliriz Geniş ve ferah, keyifle uzun uzun oturulup yemek yenir. Etin eşlikçisi masa üstüne konan ikram soslar ve mezeler çok güzel ve lezzetliydi.

K
Kutay Sezer
7 ay önce

Göl ve şelaleler gezisinden dönerken bişiler yiyelim diyerekten girdik, hayatımda yediğim en kıvamında pişirilmiş etlerden birini yedim. Pirzola, şaşlık çok güzeldi, (köfte bunlar varken tercih edilmez bence) kesinlikle tavsiye ederim. Meze ikramları gayet güzel. Salata, soğanlı biberli güveçte bir meze geldi gerçekten lezzetliydi. Tatlı olarak ekmek kadayıfı ve sütlaç da gayet tatmin edici. Servis ilgi alaka gerçekten güzel. Fiyatlar bu lezzete göre gayet normal. O tarafa gidecekseniz kesinlikle tavsiye ederim.

O
Ozan
10 ay önce

3 kişi karışık ızgara aldık. Gelen ürünlerden hiçbiri güzel değildi. Adana ve köfte hemen dağıldı, biftek pişmemişti ve sinirleri alınmamıştı. Tavuk şiş ortalamaydı, sucuk kötüydü. Ayrıyeten, 4-5 masa dolu olmasına mekan çok gürültülüydü. Sebebini tam bilmiyorum ama eşyalar muhtemelen çok ses yansıtıyor. 2 masa arkanızda ağlayan çocuk kulağınızın dibinde ağlıyormuş gibi geliyor. Manzara ise çok güzel. Hizmet konusunda da gayet iyiler.

D
Deniz Görmezoğlu
bir ay önce

Eşsiz bir kahvaltı ve akşam yemeği sunan gölet restaurantı denemenizi kesinlikle tavsiye ederim kahvaltısı oldukça lezzetli ve zengin personel ilgili otopark sorunu olmayan muhteşem bir restaurant teşekkür eder başarılarının devamını dilerim

O
OsmanCem -
5 ay önce

Beş kişi gittik dört kişilik kahvaltı istedik bize bu öneriyi kendileri de sundular öncelikle bundan dolayı teşekkür ediyorum her işletmenin yapacağı tarzda değil çünkü beş kişiye dört kişilik kahvaltı gayet Yetti sucukları aşırı derecede güzel peynir çeşitliliği fazla bir tane sıcak ürünü de peynir kızartması yapmışlar sıcaklardan patates kızartması,pişi,sucuk,omlet vardı Menemende olsun isterdim ama ekstreye giriyormuş Reçel bal çikolataları küçük özel kavanozlarda bu da hoşuma gitti ekmek olarak sıcak pide geliyor bu da güzeldi Beş kişiye bir termos getirdiler sonrasında bir termos daha istemek zorunda kaldık belki onu 2 yapabilirler biz Karlı bir günde gittik Atmosfer ne diyecek bir şey yok çok güzel ama içerisi biraz soguktu Odun şömine tarzında bir soba vardı biraz yetersizdi çünkü yer büyük ve hava soğuk sağ olsunlar arabamız aşağıda olduğu için bizi aşağı kadar rica ettik bıraktılar çünkü yukarı çıkarken arkadaşlarımızdan biri düşmüştü biraz bayırı yüksek Ama lezzetli güzel çalışanların hizmeti çok iyi bir daha burayı tercih ederim özellikle sucuğuna diyecek bir şey yok çok beğendim sucuğu için bile gelirim gelirim

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.