Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Birçok aktivite yapabileceğiniz bir yer. Keşke insanlar çöplerine dikkat etse ağaçların olduğu alanda bile çöp var. Resmen kasti alıp atılmış. İşletmeci birkaç çöp poşeti ile gezse etraf çok daha iyi olur. Mangal her alanda serbest keşke bir kısmı için izin verilse dumandan yürüyüş yapamıyorsunuz.
Şehre 8 10 kilometre mesafede sessiz bir yer yağışlarla birlikte gölün seviyesi de biraz yükselmiş durumda buraya basketbol voleybol gibi alanların yapılması lazım ziyarete gelenler de genelde çöplerini bırakıp gidiyorlar kalabalık olmayan zamanlarda Kafa dinlemek için gidilebilir
Giriş için çok cüzi bir ücrer alınıyor.hazır mangal yerleri var ve oturabilecek bol miktarda çardak mevcut .göle doğru ip uzunluğu en az 5,6 metre uzunluğunda salıncaklar var pikniği eğlenceli hale getiriyor.
Kafa dinlemek için çok güzel bir yer. Ziyaret edenler temiz bıraksa daha güzel olur. Ziyaretçilerden kalan çerçöp var. Onun dışında doğa ile içiçe güzel bir yer. Suya yakın oturmak isterseniz kendi gölgeliğinizi getirin derim diğer türlü gölge yerler suya uzak kalıyor. Araç girişi 40 TL.
Sadece görmek için gittik fakat piknik yapmak için dr çok güzel bir yer. Wc mevcut ve atmosferi çok güzel
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.