Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Haftasonu çocuklarla keyif yapmak isteyenler için en iyi seçeneklerden olabilir. Mangal izni olmayan fakat evden veya alışveriş yaparak kuracağınız masalarla görsel güzellik eşliğinde dinlenebileceğiniz bir ortam bulabilirsiniz. Tavsiye edilir.
Insanların eğlenecegi bir yer yok sahilde sürekli motorlar süratle geçiyor insanları oraya çekecek projeler yapılmıyor kaderine terk edilmiş gibi
Gölcük Kavaklı Sahili 30 Ağustos Zafer Bayramı. Ve TCG Yarhisar Gemimiz.
Bakımsız ve terkedilmiş gibi sanki. Belediye vatandaşın oraya gelip vakit geçirebilmesi için hiç mesai harcamış gibi durmuyor. En azından wc hizmeti sunabilir veya bebek bakım ünitesi konumlandırabilirlerdi mesela. Gidipte bi çıçocuklarla gezeyim diyebileceğim bir yer değil.
Gölcüğün sahilinin bu kadar güzel olduğunu hiç bilmezdim. İlk defa gittim çok beğendim. Uzuun bir sahil bandı heryer yemyeşil. Oturma alanları kamelyalar, çay içenler piknik yapanlar, 37 derece sıcakta rüzgar efil efil esiyor. Kafelerde çalışan gençler güler yüzlü ve kibar. Sanki egede bir sahil kasabası. 😍 Sadece biraz hatta bayaa muhafazakar bir belde😊
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.