Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Çok hoş ve temiz ferah bir yer hem içerisi hemde bahçesi çok güzel servis hızlı ve güleryüzlü Çayı ve pastaları kahvesi güzel doğayla iç içe huzurlu bir yer gidin keşfedin keyifli bir kafe
Akçakoca’dan Düzce’ye her geldiğimizin dönüşünde ışıklarını görüp merak ettiğimiz mekana bu cumartesi akşamı ailemle uğramaya karar verdik. Mekanın ortamını ve ambiyansını ailecek çok beğendik. Bahçesi sıcak yaz aylarında serin olmasından kaynaklı çok güzel. Hizmet, ilgi ve alaka başarılı düzeyde. Mekan kalabalık olmasına rağmen sipariş alma ve teminde hiç aksama olmuyor. İçecekler taze ve güzel. Fiyatlar ortalamada. Otoparkı güzel. Mekan kolay ulaşılabilir konumda. İşletmeciye ve ekibine başarılar diliyorum.
Düzcede lezzetli tatlılar yiyebileceğiniz ve kahvaltınızı keyifle yapacağınız o şirin mekan.. İşletme sahiplerininde güler yüzü, naifliği de artısı.
Ortam çok keyifliydi. Mekan sahiplerinin ve çalısanların işlerini severek yaptıkları çok belliydi. Tatlılar mükemmeldi. Kahvesini çok beğendim. Arkadaşlarım mantısını denediler. Herkes çok memnun kaldı. Ailenizle arkadaşlarınızla gönül rahatlığıyla gidip güzel vakit geçirebileceğiniz şahane bir mekan olmuş. Emeklerine sağlık
Harika bir atmosfer, ateş başı samimi ortam.. Hayırlı olsun diyelim, mutlaka tekrar geleceğiz..
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.