Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Millet Bahçesi’nin içerisinde, atmosfer olarak çok keyifli bir konumda yer alıyor. Belediye tesisi olması sebebiyle fiyatlar gerçekten oldukça uygun ve makul seviyede tutulmuş. Yemek terciğimi tavuk ızgara ve çorbadan yana kullandım; tavuklar kurumamıştı, gayet sulu ve lezzetliydi. Çorbanın kıvamı ve tadı da yerindeydi. Ancak porsiyon miktarları biraz az geldi, doyuruculuk açısından bir tık artırılabilir. En büyük sıkıntı ise servis hızı; personeller ellerinden geleni yapsalar da sayıca yetersiz kaldıkları için servis yavaşlıyor. Ekip takviyesi yapılırsa hizmet kalitesi çok daha artacaktır. İçerisi biraz kalabalık ve gürültülü olabiliyor ama uygun fiyatlı ve lezzetli bir yemek için kesinlikle tercih edilebilir bir yer.
Pazartesi saat 15:00 gibi gittiğim halde balkon kısmında yer bulamadım fakat ben kalkarken sakinlemişti Çorba lezzetliydi fakat porsiyon biraz az geldi Tavuk ızgara da lezzetli yumuşak ve suluydu beğendim çalışanları kibar
Sosyal hizmet böyle yapılır! Mekanın temizliği, personelin hizmeti ve yemeklerin lezzeti gerçekten harikaydı. Yolculuk sırasında keşfettim ve son derece memnunum.
Öncelikle yerli biri olmaktan çok objektif bir göz ile mekanı değerlendirmeye çalışacağım. Konum 📍 Kolay bulunabilir işaretler daha yönlendirici olabilirdi. Atmosfer 🫧 Mekanın dışardan görünümü sade ve şık İçeriye girdiğimizde bizi ızgara dumanı karşıladı. Takım elbiseli arkadaş hoşgeldiniz demekten imtina eden bir arkadaş. Koltuklar masalar çok güzel. Sigara içilen bölüm ayrılmış güzel düşünülmüş. Işıklar biraz yukarıda kalmış duvardaki apliklerin renkleri alakasız. Havalandırma yetersiz. Isıtıcı yukardan üflüyor aşağıdan soğuk geliyor anlamadım. Hizmet 🎭 Siparişlerimizden bir tanesi gecikti unutuldu. Geldiğinde personel kusura bakmayın gibi idare eder sözler edebilir. Genel olarak iyi fena değil. Zamanla oturur. Servis kâğıtlarının renkleri alakasız. Masalardaki masa numaraları alakasız ahşap renginde tuzluğun yanına birşeyler koyulabilir. Yiyecek 🥘 Biz yiyeceklerden memnun kaldık. Et wrappe ve boğaz kebabı söyledik. Tavsiye ederiz. Arkasından triliçe söyledik güzel şekeri kıvamında daha iyilerini yedik mi tabi ki ama bu da sınıftan geçer. Fiyatlar 💴 Fiyatlar mekana sunulan hizmete ve yiyeceklere göre çok makul böyle devam ederse ne âla gayet iyi. Siz değerli Google rehberleri de buraya yorumlarınızı eklerseniz mekanın gelişimine katkıda bulunabilirsiniz.
Gerede millet bahçesi büyük bir hizmet olmuş. Harika tesis, tertemiz ortam ve nezaketli hizmeti ile her gecisimizde ugrayacağımız tesis oldu. Fiyatlar çok uygun. Kahvaltı için gözü kapalı gelebilirsiniz. Başka yerlerde bu kahvaltıya 3 katı isterler. Fiyat konusunda 28.07.2025 tarihli menüyü paylaşıyorum.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.