Gençlik ve Spor Bakanlığı Eskişehir Hasırca Gençlik Kampı
Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Keşke hala eskisi gibi okulda imkanı olmayan ve başarılı öğrenciler seçilerek 15 er günlük gruplar halinde tüm yaz bu amaca hizmet etseydi. Gerçi şimdiki çocuklar bu çağda bu imkanlarla ne kadar etkilenir bilemem ama benim liderlerimizin ismi bile aklımda. Banu ve Zerem lider. Obam Edebaliydi. 5 veya 6 tane oba vardı Yunusemre, Nasrettin Hoca ve Edebali obaları aklımda kalmış diğerlerinin isimlerini unuttum. İlk defa orda havuzla tanışmıştık. Hatta havuz temizliğine seçilmek için can atardık fazladan 15dk havuza girebilmek için. Obalar arası Futbol turnuvası,tiyatro gösterisi için yapılan provalar, tiyatro gösterileri, yemek dualarımız Sımsıcak arkadaşlıklarla dolu dolu etkinlik liderlerimizin ablalığı... 38 yaşıma geldim hala her günü aklımdadır. Son gün Banu liderimizin mikrofondan tüm obalara söylediği ''arkadaş'' şarkısının bütün yaz kasetini bulup dinlemiştim. Toplu çekindiğimiz fotoğrafları hala saklarım. Yakın zamanda onlarıda bulup ekleyeyim.
Tesis cidden orda (yolda tabelasını görünce basit bir kamp alanı sanmıştım), Restaurant, otel, piknik alanı, spor sahaları (basket, voleybol), çamaşırhane, sağlık kabini, araç için bolca park yeri vs.girişinde güvenlik noktası bile var. Ancak yoğun çabalarıma rağmen kimseyi bulamadım, kışın kapalı sanırım. Ayrıca yolu bozuk, porsuk barajı yolundan 1 km kadar içeride çoğunlukla toprak ve mıcır bir yol ile ulaşılıyor. Eskişehire yaklaşık 30 km ve çevreden geçen herhangi bir toplu taşıma aracı yok ( yaz aylarında durum farklı olabilir). Ormanın içinde güzel ve sessiz biryer. Ana yoldan geçen araçların gürültüsü bile duyulmuyor, zaten çok nadir araç geçiyor.
6. Sınıfa geçtiğimiz yaz tatilinde sınıfın başarılı öğrencilerinin seçilerek gönderildiği kamptı (Bu öğrencilerden birisi de çok şükür ki bendim). 2 hafta boyunca sabahtan akşama kadar etkinlikle dolu dolu geçen hayatımın ilk ve en özel kamp deneyimiydi. Çok sıkı bir yönetim vardı, her gün yatak veremizlik kontrolü olurdu, kahvaltıdan önce spor yapılırdı, yüzmeye gidilirdi, yemeklerden önce dua edilirdi, kampın sonu için ise gösteri düzenleniyordu. Hababam sınıfı gösterisi ve dans gösterileri yapmıştık. Keşke hala aynı şekilde aynı amaçla kullanılmaya devam edilseydi. Gidebilen öğrenciler için hiç unutulmayacak bir deneyimdi. Tekrar gidip anılarımı yad etmek isterim.
Kamp alanı ve doğası harika. Kesinlikle kamp atılması gereken bir yer. Ancak çok köhne ve bakımsız kalmış. Sahipsiz bırakılmış. Tepebaşı belediyesi organizasyonu ile gittik. Yerel kurumlar tarafından sık kullanılması gerek bir mekan. Ateş başında canlı müzik çok güzel. Gece sabaha karşı çok soğuk oluyor.
çok fazla böcek kene vs var doğal olarak. orada sizi 2 tane köpek ve tavuklar karşılıyor güzel bir deneyim
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.