Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
İki çay ve börek 300 ₺ mi olur. İçerisi yağ kokuyor çalışanlar bir şeyler yapmaya çalışıyor. Boşnak mantısı aldım içindeki kıyma değil tadı kötü.
Dünyanın en kötü böreğini yemek istiyorsanız buraya gelebilirsiniz. Menemeni ve böreği ayrı kötü ve köfteci yusufun 3 katı fiyatta olmasına rağmen SELF servis. Köfteci yusufta yer bulamayan insanların gelip kazıklanacağı mekan. GELMEYİN
Çok kötü, aşırı açken bile gelindiğine çok pişman eden yer. Et suyu çorbası hayatımda içtiğim en kötü çorbaydı ve çok aç olmama rağmen yarısını bile bitiremedim. Sonrasında midemde ağrı yaptı çok rahatsız oldum. Arkadaşlarım börek yedi hiç sevmediler. Böreğe kıymayı sadece koklatmışlar ve epey lezzetsiz. Ayrıca bu kötü lezzetlere istenen fiyatlar pahalı. Özetle duvarlardaki reklamlara aldanmayın
Yan tarafında daha ekonomik olan köfteci Yusuf olmasına rağmen daha fazla ödeyelim fakat daha da iyi ve kaliteli hizmet alalım diye girdik. 4 kişi çorba tost çay ve benzeri aldık fakat oturduğumuz masanın eskimiş olması kenarlarının kalkmış olması elbiseme zarar verdi. Nasıl bir işletme mantığı var ki o masaları kontrol etmiyorlar ve eskimiş, kenarları kırılmış,kenarlarındaki şeritleri kalkmış masayı değiştirmiyorlar veya tamir etmiyorlar tek yıldız bile fazla. Kesinlikle tavsiye etmem.
Ortalama bir yer. Yorumlara bakınca bazı talihsizlik yaşayanlar olmuş ama biz peynirli börek ve adana böreği yedik güzeldi 2 porsiyon börek 2 dobşe çay 520 TL tuttu. Köpekten korkuyorsan gitmeyin içeri köpekten izin isteyip girdik çalışanın köpek sevdikten sonra bana servis yapması uygun gelmiyor.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.