Gemi Seyir Terası
Geri
Kafeterya

Gemi Seyir Terası

İğdirköyü 4.2 (261) ~45 dk
Cafeteria
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Gemi Seyir Terası 2
Gemi Seyir Terası 3
Gemi Seyir Terası 4
Gemi Seyir Terası 5
İğdirköyü, 16580 Gürsu/Bursa
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

E
Erol BARUT
bir ay önce

Gürsu belediyesine büyük bir Alkış Ve gönül dolusu bir duâ 🤲 Ufak bir yer Lakin güzel düşünce Ülkemizde mağlesef hep geri atılan mescit ve konumları En önemlisi Bayanların abdest alma yerleri sorunu buna ufak bir çözüm sundukları için Umarım Tüm vatanıma yayılır Konaklama,Mesire alanı,piknik alanı,avm,camilerimiz(çoğunda yok)dede bir örnek olur aşağıya foto bırakıyorum (Bunu yapmak çokmu zor Hanım kardeş ve Bayanlarımıza bu hizmeti vermek ) 👏👏👏ve🤲🤲🤲 rımız GÜRSU Belediyesi ve Emeği geçenlere

İ
İsmail ÇİLİNGİR
11 ay önce

Gürsu’nun manzarasını izlemek için harika, huzurlu bir yer. Gemi şeklindeki teras hem görsel olarak ilgi çekici hem de akşam saatlerinde şehir ışıklarıyla birlikte çok keyifli bir manzara sunuyor. Alan temiz ve bakımlı, Gürsu Belediyesi güzel bir iş çıkarmış. En güzeli de, hayvan dostlarımız için düşünülmüş sevimli bir barınak da bulunuyor. Sessizce manzaranın tadını çıkarırken oradaki patili dostlara da selam vermek ayrı bir mutluluk. 🌿🐾

D
DURVİ SİVRİ
bir ay önce

Manzarası ve havası insanı dinlendiriyor. İşletmede fiyatlar makul,hizmet ve ortam güzel.

K
Kadir BULUT
bir yıl önce

Sosyal medyada burasının çokça paylaşıldığını görüyordum. Yolum düşmüşken gidip bir bakayım dedim. Belediye tesisi olarak hizmet veriyor. Biraz virajlı yollardan geçtikten sonra ulaşabiliyorsunuz. Otoparkta sorun yaşamadım. Araçlar için otopark mevcuttu. (Otobüsle gelmek isteyenler için duraklar vardı.) Giriş yaptığımız kısımda fotoğraf çekilmelik güzel yerler düzenlenmiş. Taburesi olan masalar ve minderi olan masalar vardı. Kalabalık olduğu için tabureli masaya geçtik. Yiyecek olarak fazla lezzetli değildi. Fiyatlar uygundu. Dışarıdan yiyecek-içecek getirmek yasak. Çalışanlar ilgiliydi. Atmosferi için gidilir. 500 metre yukarıda 80 TL giriş ücretiyle piknik alanı vardı. Kullanmak isteyenler orasını da değerlendirebilir.

L
Leyla Altuntaş Çelik
11 ay önce

Biz gece gittik. Hem serin hem yüksekte kalması sebebiyle Bursa manzarasını izliyorsunuz. Çok güzel bir yer belediyeye ait olduğu için oradaki kafe d euygun fiyatlı

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.