Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Şnitzel iyi pişmiş ve kaplaması ince sadece iç dolgusu daha fazla olabilirdi bu yüzden 3/5 , ızgarada püre lezzetli fakat bazı patatesler diri kalmış ayrıca tavuk birazcık fazla pişmiş yine de 4.5/5. Sıcak ve lezzetliydi genel olarak. Ortam beklediğimizden küçüktü, bazen tamamen dolu oluyor rezervasyonla yer bulunmuyor bazen de müsaitlik çok oluyor.
Yemek çeşitleri ve lezzetini beğendim. Fiyat olarak eş degerlerinin bir puan üzerinde olduğunu düşünüyorum. Aldığı Google puanını hakediyor.
Garsonlar hızlı ve temiz, otopark alanı var. Yemekler lezzetli eti dışarıda yediğim en güzel yumuşacık etti. Püresi harika kesinlikle deneyin. Öğretmenler günü akşamı katldım. Müzik ve dansla harika zaman geçirdik. İçerisi beklediğimden daha büyük ve güzeldi. Işıklandırmalarla daha da güzel bir ambiyans olmuş.
3 Ekim tarihinde düğünümüzü Gastro Sanayi’de gerçekleştirdik. tüm misafirlerimiz ve bizler çok memnun kaldık. Yemekler çok lezzetli ve sıcak servis edildi, tüm ekip misafirlerimizle çok güzel ilgilendi. Hayallerimizden bile güzel ve çok eğlendiğimiz bir düğün oldu. Fazıl Bey, Zekai Bey, Gökçe Hanım ve Yusuf Bey’e çok teşekkür ediyoruz, davetler için herkese öneriyoruz.
Öğle yemekleri ve günlük şirket toplantıları için çok iyi bir seçenek. Yemek konusunda kuzu tandır gerçekten çok lezzetli, süt helvasının da altını çizmeleyim. Toplantı için salon oldukça ferah, dijital ekipmanlar yeterli ancak sandalyeler çok konforlu değil, hem çok dik hem içine göçüyor. Genel olarak çok memnun kaldık, hizmet çok hızlı, abilerimize de teşekkür ederiz.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.