Bahçe ve terasın bulunduğu rahat bir ortamda sunulan geleneksel mezeler ve ana yemekler.
Yorumlar
Google Yorumları
Oy sayısı ve puana bakarak tercih ettik. Mekanın atmosferi, servis kalitesi, garson arkadaşların ilgisi muazzamdı. Çok çok memnun kaldık. Yine de üzülerek söylüyorum ki kocaman bir pürüz vardı. 5 porsiyon ana yemek söyledik: Patlıcan kebap, adana kebap, çökertme kebabı, alinazik kebap ve vejeteryan pide. İçeceklerle ve tatlı ile 8 bin TL civarı hesap ödedik. Patlıcan kebabın patlıcanları pişmemişti, katır kutur ses geliyordu, kabuğundan ayrılmıyordu. Çökertme kebabının patatesleri çıtır değildi, yumuşamıştı. Daha önce alinazik kebabını kuzu adanadan, kuzu şişten ve kıymadan yedim. İlk defa dana etinden yapılmış bir alinazik kebap yedik, tadını yavanlaştırmış, dana eti yakışmamıştı. Adana kebap da ehli kebapçılardaki gibi bulgurlanmıyordu, lezzetsizdi diyemem ama kebap kalıp halinde geldi, bulgurlanma hissini yaşatmadı. Tüm yemekler ılık geldi, kesinlikle sıcak değildi. Pide güzeldi. 20 bin kişiye yakın kişinin ortalaması nasıl 4,9 olmuş, anlamak mümkün değil. Çok iyi derecede karşılama ve servis kalitesine rağmen lezzet sınıfta kaldı, majör hatalar vardı. Fiyatları da bir tık yüksek buldum.
Lize Hanım’a özellikle çok teşekkür ederiz. İlgisi, alakası ve yaklaşımı gerçekten çok güzeldi. Ortam, servis ve temizlik konusunda da oldukça başarılı bir işletme. Yemekler gayet güzeldi, emeği geçenlerin eline sağlık. Ancak fiyat-performans açısından beklentimin biraz altında kaldı. Buna rağmen Lize Hanım’ın desteği deneyimi daha keyifli hale getirdi.
Garden 1897’te harika bir akşam geçirdik. Mekanın atmosferi çok keyifli, yemekler ise gerçekten lezzetliydi. Ama özellikle Kadir Bey’e ayrı bir teşekkür etmek istiyorum. Bizimle çok güzel ilgilendi, güler yüzü ve samimiyetiyle akşamımızı daha da özel hale getirdi. Hizmet kalitesi kesinlikle takdire değer. Tekrar gelmeyi düşünüyoruz, gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.
Tatlısından çayına, sosundan tereyağına bütün ikramlar iyiydi. Yemekler güzeldi ustaların eline sağlık. Yemeğin memnuniyeti personelin güleryüz ve samimi olan ilgileri ile artıyor. Çalışanların gerçek bir özverisi var. Bizimle ilgilenen Barış Bey'e teşekkürler. Fiyat/performans açısından da hakkını verdiklerini düşünerek restorandan çıkacaksınız.
Mekana girer girmez tüm personelin ilgisi, nezaketi ile memnun olmaya başlıyorsunuz Gelelim yemeklere servis hızlı, yemekler lezzetli , çay ikram ☺️ Ve Barış Bey her masaya aynı özeni gösterip akşam boyunca güler yüzü ile salondaki herkesin memnun ayrılmasanı sağladı
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.