Foto Özen
Geri
Hizmetler

Foto Özen

Çark Cd. 4.1 (232) ~45 dk
İlgi Çekici Nokta
Service
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Foto Özen 2
Foto Özen 3
Foto Özen 4
Foto Özen 5
NO 319, İstiklal, Çark Cd., 54100 Serdivan/Sakarya
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

A
Aziza Emilbekova
bir ay önce

Ben 12.05. 2026. Daha dün gittim küçük 2 yaş çocuğuma vesikalık fotoğraf çektirmek için. Sakaryada yabancıyım, ilk gördüğüm fotoğrafçıya girmiş bulundum, ve girmez olaydım. çok kaba, ilgisiz bir yer. Çocuğum yaşı gereği yerinde durmadı tabiki, ortada çocuğun ulaşabileceği, kırılacak eşya yokken bile kırmasın bir şeyleri kucağınızda tutun dedi, ( kaba bir şekilde)zaten kucağımda zor tutuyorken adamla konuşmak bile çok zordu, dijital fotoğraf da gönderirsiniz değil mi dediğimde, kısaca evet dedi ama nasıl göndereceğini söylemedi. Başka yere gidip uğraşmamak için fotoğraf çektirdim, sonra parasın da ödedim, mail adresi vereyim oraya gönderir misiniz dijital fotoğrafı deyince elime bir bir kart verdi, dedi ki bu numaraya WhatsApptan çocugun ismin yazın oraya göndereceğim dedi, ben de WhatsApptan fotoğrafın kalitesi bozulmaz mı dedim, o da işimi mi öğreteceksiniz bana dedi, benim de internet paketim bitmiş aksilik ya, ona rica ettim size numaramı söylesem oraya WhatsApptan gonderir misiniz diye, ona da hayır siz önce yazacaksınız sonra fotoğrafı atarım dedi, iyi tamam o zaman iki dk sizin internete bağlansam, isim yazsam, diye rica ettim, ona da internet şifreyi bilmiyorum dedi, o kadar ilgisiz kaba yani, ve evet gerçekten çok pahalı. Bir de dedim ki 12 adet fotoğraf alsam yarısının ölçüsün farklı yapar mısınız dediğimde bana verdiği cevap şu : sen kafeye gidince farklı yemekler sipariş verip aynı fiyat mı ödeme yapıyorsun dedi🤦 ben de burda farklı fotoğraf değil, aynı fotoğraf, aynı kişi sadece ölçü farklı dedim. Hayır ikisine iki farklı ödeme yapacaksın dedi. Ona da tamam dedikten sonra bu yukarıda yaşadıklarım🤦 Kredi kartı ile ödemek ve nakit vermek arasında da baya fark var. Sonuç: beni çocukla ezip geçti. Fotoğrafları almaya geldiğimde de başka adam vardı, acele acele elime tutuşturdu ve dijital fotoğrafı yarın atarız dedi🤦 bu kadar olmaz yani sonra bana bugün lazım deyince tamam 20 dk sonra yollarım dedi ve gecenin yarısında 00:30 yollamış ne hadsiz birilerine uğradığıma şaştım kaldım. Şikayet edeceğim, nereye gerekiyorsa oraya. Hiç adımınızı atmayın, benim ahıma kaldınız "Özen fotoğrafçısı" bir de ismi de "Özen " neyine yaa, size yakışmayan ismi taşımayın

E
Ertuğrul Saruhan
2 ay önce

Daha önce de kardeşime vize için fotoğraf çektirmiştik. Hiç yönlendirme yapmadan direkt çekilen fotoğraf haliyle vizede ret yedi. Tekrar vize firmasında fotoğraf çekilmek zorunda kaldık. Şimdi ise poloroid fotoğraf çıkartıyorum. Kör bile bilir ki poloroid fotoğraflar dikey çıkartılır. 2 adet fotoğraf yatay çıkartılmış. Suçlayıcı bir ifade kullanmadan diyorum ki bunlar böyle olmamalı, fotoğraf boyutlarından dolayı mı böyle oldu. Fotoğraflar yataymış, çevirseydiniz keşke dedim. Benim dikey diye söylemem gerekiyormuş, gözlerinden kaçmış. Tamam madem gözünüzden kaçtı sadece 2 fotoğrafı tekrar yenileyebilirsiniz. Malesef kötü bir esnaflık.. Zaten fotoğrafları ben veriyorum. Yazıcıdan çıkarmayı herkes yapar ki fotoğrafı 90 derece çevirmek asla fotoğrafçılık değil. Malesef hem esnaflık hem fotoğrafçılık ölmüş.

M
Muhammed Gencer
4 ay önce

Hem çok pahalı hem de güzel çekmemiş adamakıllı yönlendirme bile yapmadı kimseye tavsiye etmiyorum

h
hasan süner
9 ay önce

Eşim ve çocuğumla 21.09.2025 te gittik ve pasaport için fotoğraf çektirdik. Parasını verdik 1 saat sonra fotoğrafları almaya gittiğimde eksik para aldığını söyledi toplam 190 tl daha yani. İlkin ve bu durumu bi esnafa yakıştıramadım. İndirim yaptı zannetmiştim. Tamam bi hata yaptın ama bunu bi müşterine yansıtman oldukça basit ve gereksiz bi hareketti. Verdim parasını tabi ama daha uğramam ve kimseye de tavsiye etmem şahsen. Ayrıca fotoğrafı kalitesi de iyi değil

O
Oguzhan Onay
4 ay önce

Biyometrik fotoğrafa 600₺ aldılar ,İstanbul amerikan konsolosluğu yanındaki fotoğrafçıda 500₺.

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.