Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
1 yaş vesikalık fotoğraf çekimi için gittik. Fotoğrafçı arkadaş çocuğu güldürmeye çalıştı sağolsun ilgiliydi. 6 adet veskalık fotoğrafa 450 TL ödeme yaptım. Fiyat daha uygun olabilirdi.
Fotoğrafı çeken adam o kadar suratsızdıki sanki insanlarla hic iletişime gecmemis hic memnun kalmadım fotografıda zorla cekti sanki. 5 karış suratla müşteri kaybedersiniz anca
Yüsra hanım hariç çalışanları ve müdürü hem üslup hem tavır olarak çok kaba insanlardı çalışanlarının ne fotoğraf çekmeye sabrı var ne sizin düşüncelerinizi dinlemeye kesinlikle tavsiye etmiyorum.
Foto flaş benim uzun yıllardır girdiğim yer merkezde makineleri son derece iyi güler yüzlü kaliteli ürün sunuyor herkese tavsiye ediyorum
yeni dogan bebegimize fotoğraf cekimi yaptik ilgileri alakaları çok hoşuma gitti çok memnun kaldim
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.