FOTO ÇARK
Geri
Hizmetler

FOTO ÇARK

Bostancı Sk. apt. no:62 - z24 4.5 (48) ~45 dk
İlgi Çekici Nokta
Service
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

FOTO ÇARK 2
FOTO ÇARK 3
FOTO ÇARK 4
FOTO ÇARK 5
FOTO ÇARK Çark Caddesi, cumhuriyet mah.bostancıoğlu aptz 23, Cumhuriyet, Bostancı Sk. apt. no:62 - z24, 54100 Adapazarı/Sakarya
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

C
Cansu K
3 ay önce

Analog fotoğrafla ilgilenenler için Sakarya’da film yıkayan tek yer burası. Pazartesi ve cuma günleri yıkanıyor. Çalışanlar güleryüzlü ve ilgili

U
Uğur Kurt
bir yıl önce

Esnafligi ve işciligi 10 uzerinden 11 fevkalede aile fotorafcimiz, Tesekkur ederiz Cark Fotorağcilik..

Ş
Şehriban Karataş
2 yıl önce

Çekim kalitesine bir şey diyemem. Fakat müşteriye ilgi ve alakayı çok güzel bulmadım. Müşteri kazanmak yerine para kazanmayı öne koyduğunuz zaman gelen müşteri size bir daha gelmek istemez. Biyometrik çekinmeye gittim. Fotoğrafı dijital olarak istediğimde biyometrik için verdiğim ücreti talep ettiler, gerekçe olarak da kendi emeklerini gösterdiler ama şunu atlıyorlar zaten emeklerinin karşılığını ücret olarak fazlasıyla alıyorlar. Açıkcası daha arkadaş canlısı fotoğrafçılar bulabileceğinizi düşünüyorum, zorunlu kalmadıkça gitmenizi önermem.

A
Abdullah ULUĞ
2 yıl önce

Genel olarak fotoğraf çekimi güzeldi. Pasaport çekimi için gitmiştik. 4-5 şehirde farklı dükkanlarda da vesikalık ve biyometrik için fotoğraf çekimim olmuştu. Fakat ilk defa burası fotoğrafı elektronik ortamda benimle paylaşmak istemedi. Nerede fotoğraf çektirirseniz çektirin fotoğrafınızı sizinle pdf yada jpg formatında da paylaşırlar. Bu kurum bu işlem için fotoğraf çekimine yakın miktarda para istiyor. Her emeğin bir karşılığı vardır, evet. Ama klasik bir fotoğraf çekiminin elektronik formatta paylaşmamak cimriliktir. Hem de buna ihtiyaç varken. Bu hareket müşteri kazandırmaz. Tam tersi müşteriyi soğutur. Kazancınız bol olsun..

S
Seher Gülle
2 yıl önce

Bugün biometrik fotoğraf için gittim bir hanımefendi vardı karşılaması ve tutumu çok güzeldi teşekkürler işimi çabucak hallettiler ayrıca fotoğraf kaliteliydi

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.