Florya Leroz Eğlence Merkezi
Geri
Lunapark

Florya Leroz Eğlence Merkezi

34149 Bakırköy/İstanbul 4.0 (3679) ~45 dk
Eğlence Parkı
Turistik Yer
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Sakin hız trenleri, go kart pisti ve çarpışan arabaların bulunduğu, çocuklara yönelik eğlence kompleksi.

Florya Leroz Eğlence Merkezi 2
Florya Leroz Eğlence Merkezi 3
Florya Leroz Eğlence Merkezi 4
Florya Leroz Eğlence Merkezi 5
Yeşilköy, Yeşilköy Halkalı Cd., 34149 Bakırköy/İstanbul, Türkiye
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

S
Serkan süngü
5 ay önce

Makul seviyede oyuncaklar var fiyatları 150 TL 1 jeton olacak şekilde düşünebilirsiniz. Kredi kartı geçiyor . Ebeveynler için bazı noktalarda ekstra jeton istenebilir .Genel manada beklentileri karşılayan bir yer. Çok yüksek bir beklentiye de girmenin anlamlı olmadığını düşünüyorum. 3 yaştan itibaren 18 yaşa kadar birçok oyuncağa binebilirler.

S
SELÇUK YILDIZ
12 ay önce

Florya’daki Lorez Eğlence Parkı’nda çarpışan araba ve trene bindik, ayrıca go-kart gibi farklı aktiviteler de vardı. Genel olarak oldukça eğlenceli ve keyifli bir deneyimdi. Ancak fiyatlar bize biraz yüksek geldi, bu durum eğlencemizi gölgeledi diyebiliriz. Fiyat-performans açısından daha dengeli olsaydı çok daha memnun ayrılabilirdik.

C
Canan Şehrinaz Çağlar
2 hafta önce

Jeton pahali tek jeton 150 tl. Bunu disinda burda 1 top dondurma giriste 80 tl etrafimdaki saticilarda tutturabildigine fiyat veriyor denetlenmesi gereken, tum saticilar ve isletme burasi halka acik biryer halka uygun rakamlar olmali

Y
Yoonchae
4 ay önce

Biz kuzenlerimle gitmişttik. CARPISAN ARABA VE TRENE BINDIK. CARPISAN ARABA GAYET HOSTU. AMA ANI SARSMALAR TUNAFTI. TRENE BAYILDIK. YORUMLARDA TRWNIN DURDUGUNU SOYLEYENLER OLMUS BEN 8 SENEDIR GIDIYORUM. VE ASLA BOYLE BIR OLAY YASAMADIM. COK EĞLENCELİ. AGLAYAN COCUK BILE OLMUYOR. HE BU ARADA GORSELINI ATTIGIM KIZ KUZENIM. KEMDISI COK GUZEL VE ADI YOONCHAE

B
Baran Baran
bir yıl önce

Yer konum olarak çok güzel yerde denize sıfır ve Florya akvaryuma yakın bir yerde normal bir lunaparktan eksiği var fazlası yok ücretlere gelirsek ücret aşırı derecede pahalı bir jeton eşittir 100 TL fikrimce bana çok pahalı geldi iki yıldızı silmenin sebebi fiyat tı çalışan personeller iyiydiler herhangi bir sıkıntı yaşamadık ancak 1 den fazla çocuğunuz varsa parayı cebe doldurup gelin ayrıca burda kart geçmiyor nakit ile çalışıyorlar bilginize

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.