Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Girişe 250 tl alıyor köy kopartifi,ağaçlar altına park edip denize girebilir mangal yapabilirsiniz.valilik bazen yasaklıyor mangalı. Ksravan ve çadır için uygun,tuvalet vb var lakin bakımsız . Deniz Yavaş derinleşiyor güzel bir kumu var. Suyu serine yakın ideal...Su gayet temiz , berrak balıklarla yüzüyorsunuz.
Arabayla gelip çadır kurucaksanız 750 tl giriş ücreti var, bu ücreti verince tuvaletlerin temiz olacağını düşnüyorsanız yanılıyorsunuz. Denizde 5metrelik bir alan temiz geri kalanı yosun, yani çocuklara uygun. Benim tuvaletle işim yok diyorsanız ailecek gelip otrucaz diyorsanız makul bir yer. (Çadırcılar için sahile yakın kurulmayın çok esebilir.)
Kesinlikle bir kez gidince ikinciye gitmeyi düşünmeyeceğiniz bir yer. 750₺ ile giriş yapıyorsunuz fakat ne bir tuvaletler temiz ne bir duş alanı düzgün ne bir düzgünce sular akıyor duşta. Bulaşık yıkama yeri insanın sırtını belini koparıyor eğilip yıkarken. Deniz çok pisti ayrıca deniz anası yosunlar korkunç. kum da yürürken ayaklar siyaha dönüyor çünkü yerde izmarit kömür leş gibi. Ağustos 2025 de Nuh nebiden kalma bir yerden selamlar.
Giriş ücreti araç başı 250 TL. Eğer 1 günden daha fazla kalacaksınız yada kamp yapacaksanız ücret farklı olabilir. İçeride hem piknik yapma yerleri hem de sahili var. Yanınızda kamp veya çadır malzemeleri getirip denize girilebilir. Deniz suyu biraz kirli yosunlu.
Öncelikle doğasına asla laf etmemekle birlikte işletmenin berbat olduğunu söylemem gerekiyor. Tuvaletler insan için yapılmamış resmen ilgilenen yaşlı bir dayı vardı elinde fırçayla yalandan temizliyormuş gibi yapıyor. Üslup tamamen sıfır durup dururken gelip bizi azarladı. İnsanlardan şikayet yandı ama işletmede temizlik,hizmet vs hiçbir şey yok. Deniz çok temiz ve güzeldi mangal yaptık gölge altında olduğunuzda çok keyifli. Girişte 250tl verdik. Ama tuvalet ve üstümüzü değiştirme sırasında işletmenin iğrençliğini fark etmiş olduk. Bir daha Fıstıklı'ya gidersem asla tercih etmeyeceğim bir işletme. 2 yıldızı denize ve plaja verdim.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.