Fay Gurme
Geri
Restoran

Fay Gurme

14100 4.8 (348) ~60 dk
Restoran
Yemek
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Fay Gurme 2
Fay Gurme 3
Fay Gurme 4
Fay Gurme 5
Paşaköy, D100 B Blok 13 14, Burda Rezidans, Paşaköy, D:65, 14100, 14100 Bolu Merkez/Bolu
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

B
Berra Yaren Demir
4 ay önce

Mekan çok hoş dizayn edilmiş, servis hızlı ve herkes çok ilgiliydi. Yemekler… Gerçekten Bolu’lu şefler doğruymuş. Ana yemek olarak Mantar soslu antrikot ve Kıbrıscık İc Pilavlı Dana Tiftik tercih ettik. Bolu’ya özgü bir şeyler denemek istediğimiz için ayrıca Gurme Bolu Tabağı sipariş ettik. Ve salata Mantar soslu antrikotun bence çok bir artısı yoktu ancak iç pilavlı dana tiftik o kadar muhteşem bir lezzetti ki anlatamam. Benim gibi Osmanlı mutfağına kayan tatlı tuzlu dengesi olan tatları seviyorsanız eminim ki bayılırsınız. İç pilav harikaydı ve etleri yumuşacıktı. Bolu gurme tabağı ise tam bir lezzet şöleni.. Hepimizin favorisi bu tabak oldu. İçerisinde çeşitli mantarlar, peynirler ve yine tiftik dana vardı. Tabanında da sanırım buğday vardı. Kullanılan sos her neyse bizi mahvetti (iyi anlamda) Diğerlerini belki evde yapabilirsiniz ama bu tabagi sadece Bolu’da yiyebileceğimizi bilmek bizi tek üzen şey oldu… Salata da gayet lezzetliydi. Fiyatlar bizce absürt uygundu. İstanbul fiyatlarına alışmış biri olarak bu kadar başarılı bir yemeği bu fiyatlara yemenin mümkün olmadığını düşünürdüm. Biz buraya bayıldık hatta Bolu’ya gidecek birine verebileceğim ilk tavsiye burada keyifli bir akşam yemeğidir. Sadece görsellerden bile ne kadar harika olduğunu anlayabilirsiniz .Çok tavsiyedir. Afiyetlerr ve teşekkürler Bolulu şefler…

G
Gizem
2 ay önce

Şık bir mekan olduğunu görünce rastgele menüsüne bakıp vegan pizza olduğunu fark ettik ve denemek istedik. Rezervasyonla çalışıyorlar ancak yardımcı da oluyorlar. Vegan olduğumuzu belirttiğimizde vegan / glutensiz ayrı bir menü getirdiler. Biz iki ana yemek ve ara sıcağı denedik. Pizzasının hamuru, lezzeti, sebzelerin pişme derecesi gayet güzeldi. Tekrar tercih edeceğimiz bir yemek olacak. Mushroom Steak kasesini ise malesef beğenmedik, ziyan olmasın diye biraz mecburiyetten yedik. Siyah pirinç pek bizlik değildi. Sebzelerin pişme derecesi yine muazzamdı ancak yağsız tuzsuz olunca da pek lezzetli gelmedi. Kasedeki istiridye mantarı normal lezzetteydi ama çok güzel pişirilmişti. Normalde istiridye mantarını çıtır olacak kadar pişirince yiyebiliyorum. Bu halde evde yapınca yiyemem ama hiç rahatsız etmedi ve gayet rahat yiyebildim. Şef ustalığını konuşturuyor pişirme konusunda. Hele ki ara sıcak olan zeytinyağlı istiridye mantarına bayıldık. Kasedeki mantar öyle normal bir lezzetteyken tavadaki olağanüstüydü. Kaseyi kesinlikle tekrar tercih etmeyiz ancak mantar tava harikaydı. Bolu için güzel bir vegan seçenekli mekan olsa da bu eleştirimin ciddiye alınması çok güzel olacaktır: Vegan yemeklerde hep istiridye mantarı var. Biz üç yemek söyledik ve üçünde de istiridye mantarı vardı. O kadar çok yemiş olduk ki mantardan kusacak seviyedeydik ve tabağımızda bırakmak zorunda kaldık. Mesela pizza da olmayabilir en azından. Ara sıcak seçmek bir tercih tabi ama çok lezzetli olduğu için pişman da olmadık. Mushroom steak ise kesinlikle geliştirilmesi gereken bir tabak. Mekanı, çalışanları çok beğendik. Çalışanların hepsi çok güleryüzlü, ilgili, düzeyli ve yardımcılardı. Mekan da şık, hoş atmosferliydi ve kitlesi de iyi gibi gözüküyordu. Fiyatlar bu segment için uygundu. Bolu’da böyle bir mekan görmek iyi geldi. Emeklerinize sağlık.

Y
Yolumuzun Üstü
4 hafta önce

Öncelikle Bolu’ya özgü lezzetler menüde çok büyük bir yer kaplamıyor ama kesinlikle farklı alternatifler var ve servis edilişi çok başarılı. Gerede kazı, kıbrıscık iç pilavı ile servis edilen dana tiftik, seben kuzusu ve gurme bolu tabağı ana menü için tercih edilebilir. Yanında ise ortaya cevizli keşli erişte, mantar sote, mengen peyniri içeren harika bir salata önerilir. Hangi yemeği seçtiğinize göre değişen şerbet önerileri menüde mevcut. Tatlı olarak ise kesinlikle bal kabağı tatlısını denemenizi öneririz.

h
hüseyin ölmez
5 ay önce

Yaşadığım küçük bir aksilik sonrası, işletme yöneticilerinden Mehmet Ali bey benimle iletişime geçerek tekrar davet ettiler ve gerçekten mükemmel bir deneyim yaşadım. Çıtır Karides tabağı ve bolonesli spagetti sipariş ettim gerçekten iyiydi, tatlı ise hem görsel açıdan hem lezzet bakımından gayet lezzetli. Güzel bir deneyim yaşamak için kesinlikle öneririm, personele nezaketi ve iletişimi için ayrıca teşekkür ederim. Profesyonel, işini iyi yapan ve Bolu’ya yakışan bir restoran 🙏👍

C
Cengizhan Doğan
4 ay önce

Bolu’ya gezmeye geldiğimizde denk geldik. İyi ki de denk gelmişiz. Ben Bursa’da yaşıyorum, Bursa’da bile böyle bir işletme bulmak çok zor. Her şey mükemmeldi. Kırabileceğim hiç bir nokta yok. Kaburga Füme Pizza ve Şefin Bolu Tabağı’ndan yedik. Şahaneydi. Keşke 10 puan verebilsen. İlgilenen arkadaşlar işlerini çok iyi yapıyor. Her şey kusursuzdu. Fiyatlar baya uygundu. Tuvalet bile inanilmaz güzeldi. Hayran bıraktınız beni. Tebrikler.

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.