Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
(09.03.2026) Güzel düzenlenmiş bir alan ancak maalesef yanlış kitlelerin sosyal alanı hâline gelmiş. Umarım yetkililer burası için düzenli denetleme yapar hâle gelebilirler. Ne yazık ki gördüğüm insan manzaraları hiç hoşuma gitmedi.
Antalya'nın sadece sıcak havasıyla konuşulduğu o dar algı artık kesinlikle bitmeli. Burası falezleri ve sunduğu muazzam manzarasıyla net bir doğa harikası. Coğrafi yapısı, yeşille maviyi buluşturan bu eşsiz görselliğiyle bana göre ülkenin ilk 5 şehri arasına rahatlıkla girer. Konyaaltı'na gelip de bu falezlerin üstünde yürüyüş yapmadan, bu manzarayı izlemeden dönmeyin.
Çok güzel bi yer sonzuz bi maviliği seyrediyorsunuz, görülmesi gereken güzel yerlerden birisi.
İnsan huzur veren bir yer. Diğer yandan denizin kıyıdaki duvarları hırçınca dövüşü tedirgin ve hayran verici.
Oldukca sakin gorulmezi gereken bir yer vence . Harika bir deniz manzarasi var . Biz merdivenle inilen kısima gittik. Deniz manzaresi falezler muhtesemdi . Ama merdivenlerin olduğu kisim temiz degildi unutulmus temizlenmeyi .
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.