Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Yol üstü benzin almak için durmuştuk. Benzinci arkadaş hacı ali restorana gidin demişti ama yorumları ve 4.2 olmasından dolayı eyüpoğluna girdik. Bir daha gelirmiyim belki. Bir düzensizlik vardı. Siparişi alırken bekledik. Ne içersiniz sorulmadı. Ara mezeler fena değildi. Yemekler geldi. Yenilebilir düzeyde. Sulu Soğanlı et yemeği yedim. Bir yavanlık vardı ette. Ama tabağım doluydu. Bol keçpe konulmuştu. Gözüm iki de birde bu servisi bekleyen garidon arabasına takılı kaldı. ara ikramlıklar dökülmüş ve devrilmiş. Açık alanda servisi bekler durumda. Yani ikram edecek müşterin yoksa bence mezelerin salatanın dolapta beklemesi gerekiyor. Masalarla silinen bezlerin kokusu oluyor. Değiştirilmesini ya da kullan at masa örtülerine geçiş yapabilir işletme. Bu arada mercimek çorbası da güzeldi. Ekmekleri sıcak ikram ettiler Tercih edecekler gidebilir ama titiz olanlar birazcık rahatsız olabilir 🤔 temizliğe önem vermelerini öneriyorum. ‼️🚨kır sakallı siparişimizi alan beyfendi. Müşterilerin yakınında sigara içmezse iyi olur. Sonuçta oturma alanı da olsa. Sigara içtiği elleriyle tabakları servis ediyor. Bu yüzden işletmeye 3 puan verdim.
Öncelikle kebapların lezzeti gerçekten başarılıydı; etler iyi pişmiş, dengeli baharatlanmış ve kesinlikle kuru değildi. Servisi hızlıydı. Buradaki en sevdigim ikramlardan biri ise meşhur bulgur sunumları. Klasik bulgur pilavı gibi düşünmeyin; bulgur, kapta kubbe formunda servis ediliyor ve üzeri ince bir pideyle tamamen kapatılıyor.(ayrica bu ince pide çıtır çıtır cok guzel oluyor bulgurla)Bu pide, buharı içeride tutarak bulgurun sıcaklığını ve nemini koruyor. Pideyi açtığınızda içeriden çıkan buharla birlikte o tereyağlı bulgur kokusu cok guzel geliyor ayrıca kupecik peynirli cok lezzetli. Fiyat olarak da normal fiyat performans diyebilirim. Çünkü etleri gercekten cok kaliteli ve lezzetli. Tavsiye ederim.
Lezzet ve ikram iyi. Akşam yemeği çok kalabalıktı. Lahmacun icin aşırı bekledik. Çay ikramı var. Lezzet ve bekleme süresi üzerine çalısılırsa ortalama puanı 4,5 ve üzerine çıkabilir.
Çalışan demiycem çocuk demek daha uygun menü ve sipariş hakkında herhangi bir soru soruyorum hiçbir şekilde bişey bilmiyorlar sormam lazım felan dendi sürekli yeterince ilgili değiller idi şef garson olarak karşıma gelen kişi hijyen sıfır laubalilik ile sipariş almaya çalışıyor yemeklere gelirsek gereğinden uzun sürüyor ve yeterince pişmemiş içi halen kanlı et yedirdiler saolsunlar çay ikramı var ama masayı temizlemeden silmeden pis masada servis ediyorlar hiç beğenmedim önermem 1 yıldız bile çok çankırıya gelrn ve yol üzerinizden geçenler uğramasın
Yol üzeri uğradık beğendim fiyatlarda uçuk değil yol üzeri olmasına rağmen uygun ikramlarda güzel bal tereyagi peynir kapama pilav peynirli tereyağlı bulgur var içinde güzeldi Emre bey gilgilendi bizimle ilgili ve işini bilen biri teşekür ederim kendisine. Geçerken uğrayın derim.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.